اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد

پرداخت 5400 مورد وام درخواستی به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: 5 هزار و 800 پرونده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد 5 هزار و 400 پرونده وام درخواستی پرداخت شده است.

پرداخت 5400 مورد وام درخواستی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی مجلس آرا ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان که با محوریت بانک‌های عامل و ارائه تسهیلات تشکیل شد، به 5 هزار و 800 پرونده معرفی شده به بانک‌های عامل جهت دریافت وام اشاره و اظهار کرد: از این تعداد پرونده درخواست وام، 5 هزار و 400 مددجو وام درخواستی خود را دریافت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین مشکل کمیته امداد در بخش تخصیص اعتبارات بانک مسکن است، افزود: درخواست ضمانت ودیعه وام توسط بانک‌ها در ایجاد تسهیلات به مدد جویان زیر پوشش مشکل ایجاد می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته امداد بدهی به بانک‌های عامل ندارد، تصریح کرد: آخرین مرحله بدهی کمیته امداد به بانک‌های عامل 89 میلیون تومان بوده است که این مبلغ نیز پرداخت شده است.

وی از بانک‌های عامل و به ویژه  بانک مسکن درخواست کرد میزان ریالی مبالغ مشخص شده برای درخواست وام به پرونده‌های کمیته امداد را به طور ویژه اختصاص دهند تا سایر پرونده‌ها نیز به نتیجه برسد.

مجلس آراء، خوداشتغالی و مسکن را از مهم‌ترین مشکلات مددجویان کمیته امداد دانست و گفت: لازم است مشکل همراه داشتن ضامن برای مددجویان به نوعی برطرف شود تا آنها بتوانند با راحتی بیشتری تسهیلات دریافت کنند.

وی به سهم هشت درصدی خود اشتغالی کمیته امداد در میان سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم بخش اعتبارات 2.5 درصدی مسکن جذب کمیته امداد امام خمینی (ره) شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول