اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

فعالیت‌ کمیته‌های بازدید از مراکز آموزشی مستندسازی شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: باید فعالیت کمیته‌های پنجگانه بازدید از مراکز آموزشی شهرستان زابل، مصور و مستندسازی شود.

فعالیت‌ کمیته‌های بازدید از مراکز آموزشی مستندسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زابل، فعالیت‌های کمیته‌های پنجگانه را مورد بررسی قرار داد و در زمینه بازدید از مدارس و فضاهای آموزشی برای آماده‌سازی آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ دانش‌آموزی بلاتکلیف و بدون ثبت‌نام نماند، با رعایت توازن رشته‌ای زمینه استفاده بهینه از نیروی انسانی و فضاهای موجود به عمل آید.

رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش زابل ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسات قبل از اعضاء کمیته‌های پنجگانه خواستند تا گزارش فعالیت‌های انجام شده آن کمیته را ماهانه به دبیر کمیته تحویل دهند.

معزی تهیه و تنظیم جدول بازدید از مدارس و مجتمع‌های آموزشی و روند فعالیت‌های انجام شده را در زمینه تشکیل ستادهای پروژه مهر در مدارس و مجتمع‌ها خواستار شدند.

وی همچنین بیان داشت: ساعت کسر موظف همکاران شاغل در راهنمایی از طریق دروس پرورشی و بهداشت مدارس تکمیل شود.

مدیر آموزش و پرورش زابل در زمینه مصورسازی و مستند سازی فعالیت‌ها تاکید کرد و از مسئول کمیته توجیه و تبلیغ خواست تا تمامی فعالیت‌های کمیته‌های پنجگانه را به صورت مصور تهیه و تنظیم کنند.

معزی از مسئولان آموزش ابتدایی خواست تا به معلمان شاغل در پایه‌های دوم، سوم و چهارم ابتدایی اعلام تا در صورت سپری نکردن دوره ارزشیابی توصیفی با هماهنگی کارشناسی نیروی انسانی در دوره فوق شرکت کنند.

در این جلسه، هر یک از مسئولان کمیته‌های پنجگانه در گزارشی فعالیت‌های انجام شده کمیته خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول