اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست استان مرکزی خبر داد

راه‌اندازی پست لجستیک در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل پست استان مرکزی از راه‌اندازی پست لجستیک در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

راه‌اندازی پست لجستیک در استان مرکزی

محمد داودآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه نگهداری تولیدات داخلی شرکت‌های کوچک تولیدی اکثرا هزینه‌های انبارداری هنگفتی را برای مدیران شرکت‌ها به دنبال دارد، اداره کل پست استان بر این شد تا با راه‌اندازی پست لجستیک در شرایط تحریم و فشار اقتصادی دشمنان، به نوعی این هزینه را از هزینه ‌تولید شرکت‌ها خارج کند.

وی تصریح کرد: در این راستا ساختمان قدیم اداره پست به منظور انباری برای تولیدات داخلی شرکت‌های کوچک در نظر گرفته شد که طی آن مدیران می‌توانند محصولات خود را به این ساختمان ارسال کنند تا اداره پست طبق برنامه زمان‌بندی واحدها نسبت به ارسال کالاها بدون دریافت هزینه انبارداری اقدام کند.

مدیرکل پست استان مرکزی با بیان اینکه این طرح هزینه‌های انبارداری را از واحدهای کوچک تولیدی حذف خواهد کرد بیان داشت: برای راه‌اندازی پست لجستیک و تامین تجهیزات لازم بیش از 80 میلیون تومان اعتبار نیاز است که این اعتبار صرف خرید قفسه‌، جک حمل و نقل و کامپیوتر خواهد شد.

داودآبادی گفت: کالاهای تحویلی به اداره پست تا هر زمان که نیاز باشد در انبار نگهداری می‌شود و شرکت‌ها محدودیتی برای واگذاری کالاهای خود به پست ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال به عنوان سال کیفیت پایدار و برنامه‌محوری در توسعه ترافیک خدمات پستی برای ادارات پست نامگذاری شده است اظهار کرد: سال گذشته سال کیفیت بود که امسال برنامه‌های خوبی برای پایداری کیفیت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان مرکزی اجرای طرح کارت الکترونیکی را از طرح‌های جدید اداره پست در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: در طرح کارت الکترونیکی تمام شهروندان و ادارات و ارگان‌ها می‌توانند در مناسبت‌های مختلف نسبت به خرید اینترنتی این کارت اقدام کنند.

داودآبادی افزود: برای خریداری این کارت‌ها شهروندان لازم است به سایت اداره پست مراجعه کرده و با انتخاب کارت مورد نظر و پرداخت اینترنتی تنها 600 تومان کارت تبریک مناسبت‌های مختلف را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول