اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش پست بانک بهشهر به درج یک خبر

هیچ گزارش تخلفی نداشتیم/ دلیل برخی اختلالات سامانه 1818 است

خبرگزاری فارس: پست بانک بهشهر در واکنش به درج خبری با عنوان «پست بانک‌ها علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌ها هستند»، علت برخی از این نارسایی‌ها را سامانه 1818 اعلام کرد.

هیچ گزارش تخلفی نداشتیم/ دلیل برخی اختلالات سامانه 1818 است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، تنی چند از شهروندان بهشهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهشهر از وضعیت وصل دوباره تلفن منزل یا محل کار خود گلایه کرده بودند که خبر آن با عنوان «گلایه شهروندان بهشهری از تاخیر در وصل مجدد تلفن» روی خروجی فارس رفت.

انتشار این خبر واکنش مخابرات شهرستان بهشهر را در پی داشت و پیرو آن اسماعیل شهربندی رئیس شرکت مخابرات بهشهر در تماسی با خبرنگار فارس در بهشهر اعلام کرد: از این موارد به ندرت پیش می‌آید و بستگی دارد که فرد، چه زمانی و از چه طریقی پول تلفن را پرداخت کرده و سند پرداختی خود را به چه کسی نشان داده و کجا ثبت شده است.

وی با بیان اینکه قبوض پرداختی از طریق پست بانک در صورتی ثبت سامانه مخابرات می‌شود که به حساب مخابرات واریز شده باشد، گفت: بهتر است صورت‌حساب قبض‌ها از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت شود.

شهربندی همچنین یکی از علل تاخیر در وصل دوباره تلفن‌ها را تاخیر در پرداختی‌های پست بانک عنوان و تصریح کرد: مدت پرداخت‌ها باید تسریع شود.

پیرو این مصاحبه، خبری در 22/4/91 با عنوان «پست بانک‌ها علت تاخیر در وصل دوباره تلفن‌ها هستند» روی خروجی فارس رفت.

انتشار این خبر، واکنش پست بانک بهشهر را در پی داشت که طی نامه‌ای از سوی مدیریت امور شعب پست بانک استان مازندران به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران ارسال شد.

در این نوشته، علت برخی از اختلالات و نارسایی‌ها، سامانه 1818 اعلام شده و به نوعی پست بانک و سامانه 1818 که دو رقیب در پرداخت قبوض هستند تقصیر را به گردن هم انداختند.

در این نامه اعلام شده، شهرستان بهشهر بیش از 150 هزار مشترک تلفن ثابت و همراه دارد که بیش از 80 درصد از طریق پست بانک وصول می‌شود و بعضی با هماهنگی قبلی مخابرات، مشترکان به عللی بعد از تاریخ تعیین شده وجه خود را پرداخت می‌کنند با این توضیح که قبلاً تاریخ گذشته‌ها را شعبات وصول نمی‌کردند و با هماهنگی مخابرات مدت یک سال است تاریخ گذشته‌ها هم وصول می‌شود تا این امر باعث مصرفی دوباره مشترکان شود.

در ادامه این پاسخ آمده است: قبول بیش از 150 هزار قبض، مسلماً یک سری نارسایی‌هایی از سوی مخابرات و مشترکان به وجود می‌آورد در صورتی که هیچ بانکی در سطح شهر قبض‌ها را دریافت نمی‌کند و 48 دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی قبض‌های مشترکان را وصول می‌کنند.

پست بانک بهشهر در قسمت دیگری از این نامه نوشت: تاکنون از سوی مخابرات بهشهر هیچگونه گزارش مکتوبی دال بر تخلف دفتر به این شعبه واصل نشده تا با دفتر خاطی برخورد شود.

در پایان نامه هم گفته شده رئیس مخابرات بهشهر به منظور توجیه، بعضی از نارسایی‌ها و مشکلات اداره خود را به دوش همکاران زحمتکش انداخته و قابل ذکر است علت بعضی از این اختلالات و نارسایی‌ها همین سامانه 1818 است.

به گزارش فارس، پیرو تماس تلفنی با یکی دو نفر از شهروندانی که در مصاحبه نخست از وضعیت تاخیر در وصل دوباره تلفن گلایه داشتند، معلوم شد اواخر هفته گذشته تلفن همه آنها وصل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول