اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پست‌بانک استان بوشهر خبر داد

فعالیت 292 شعبه پست‌بانک در شهرها و روستاهای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پست بانک استان بوشهر از فعالیت 292 شعبه پست‌بانک در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 292 شعبه پست‌بانک در شهرها و روستاهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره فاطمه دهقانی بعد از ظهر امروز در بازدید از شعب پست‌بانک در شبانکاره اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه و مناسب و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اولویت‌های پست‌بانک بوده و طی چند سال اخیر در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم.

وی افزود: پست بانک به عنوان یک بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی، خدمات بیمه‌ای، نمایندگی فروش محصولات و خدمات ایرانگردی و جهانگردی را نیز از طریق دفاتر روستایی خود ارائه می‌کند و تلاش زیادی برای افزایش کیفیت خدمات انجام داده‌ایم.

مدیرعامل پست بانک استان بوشهر از فعالیت 292 شعبه پست‌بانک در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر شعب پست‌بانک در 214 روستا فعال هستند، ضمن اینکه 78 شعبه پست‌بانک نیز در شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

دهقانی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 25 دستگاه خودپرداز (ATM) در سطح شعب استان فعال است و به صورت شبانه‌روزی خدمات متنوع و نوین بانکی را ارائه می‌کنند که امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر هم‌استانی‌های عزیز باشیم.

وی به فعالیت مطلوب پست‌بانک در شبانکاره اشاره کرد و یادآور شد: دفتر پست‌بانک شبانکاره تعداد 13 روستای این بخش که پیش از این زیر شعبه دشتستان بودند را زیر مجموعه خود دارد.

دهقانی گفت: از همه ظرفیت موجود در سطح استان برای کیفیت‌بخشی به خدمات و تسهیل در امور بانکی استفاده می‌کنیم و انتظار داریم که مورد عنایت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول