اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری سیرجان

1400 دانش‌آموز‌ ‌روستایی سیرجان عضو کتابخانه پستی هستند‌

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیرجان گفت: بیش از یک هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان ‌روستایی سیرجان عضو کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کو‌دکان و نوجوانان این شهرستان هستند.

1400 دانش‌آموز‌ ‌روستایی سیرجان عضو کتابخانه پستی هستند‌

فرزانه ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: بیش از یک هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان 18 روستا در شهرستان سیرجان عضو کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کو‌دکان ونوجوانان این شهرستان هستند.

وی بیان داشت: 7 هزار و 700 جلد کتاب در بخش کودکان و نوجوانان برای طرح کتابخوانی پستی منظور شده و سال جاری با همکاری آموزش و پرورش و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها بین دانش‌آموزان مدیران مجتمع‌های روستایی در این طرح همکاری کردند.

ایران‌نژاد عنوان کرد: طی 500 نوبت توزیع کتاب یک هزار و 416 نفر از دانش آموزان روستا عضو کتابخانه پستی این کانون هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 128 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری سیرجان هستند، گفت: این کانون در اوقات فراغت تابستان با 40 رشته آموزشی و کلاسی از جمله نمایش خلاق‌، نقاشی‌، نجوم‌، ادبی‌، کار با میکروسکوپ‌، قصه‌گویی‌، کاردستی‌، نقد کتاب و کتابخوانی یک هزار نفر را جذب این کلاس‌ها کرده است.

مسئول کانون پرورش فکری سیرجان نبود مکان مناسب با مالکیت کانون پرورش را از مشکلات عمده شهرستان سیرجان عنوان و از مسئولان خواست برای ساخت ساختمان مناسب کانون پرورش فکری این شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول