اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب پست بانک خراسان‌شمالی مطرح کرد

ایجاد دفاتر آی.سی.تی در 98 روستای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب پست بانک خراسان‌شمالی از برنامه ایجاد دفاتر آی.سی.تی در 98 روستای این استان خبر داد.

ایجاد دفاتر آی.سی.تی در 98 روستای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فاطمه تاجیک ظهر امروز در نشست با بخشداران خراسان‌شمالی اظهار کرد: روستاهای مزبور از سوی پست بانک استان مورد شناسایی قرار گرفته که در آینده نزدیک به تعداد دفاتر آی.سی.تی خراسان‌شمالی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 152 دفتر آی‌.سی.تی روستایی خراسان‌شمالی افزود: علاوه بر خدمات بانکداری، تمام یارانه روستاییان در این دفاتر پرداخت می‌شود.

تاجیک تصریح کرد: فعالیت دفاتر آی.سی.تی روستایی نقش بسزایی در جلوگیری از رفت و آمدهای زائد و تردد بسیار، موثر بوده است.

وی اظهار کرد: سیستم پست بانک به گونه‌ای بوده که از آمد و رفت روستاییان و تردد غیر ضروری پرهیز و در جلوگیری از مهاجرت مهم است.

به گفته مدیر شعب پست بانک خراسان‌شمالی، هم‌اکنون تنها در روستای محمدآباد خودپرداز وجود داشته و در سایر روستاها پرداخت‌ها به صورت دستی انجام شده و در آینده قرار است تا تعداد خودپردازها در روستاها افزایش یابد.

وی همچنین به تشکیل 15 هزار پرونده برای ارائه تسهیلات در دفاتر آی.سی.تی روستایی خبر داد و افزود: این تسهیلات در قالب‌های مختلف به روستاییان ارائه می‌شود.

تاجیک همچنین با اشاره به ضرورت توسعه بخش بیمه در روستاها گفت: فرهنگ سازی و توسعه این بیمه از بروز خسارت به کشاورزان و روستاییان جلوگیری خواهد کرد.

وی نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای توسط دفاتر آی.سی.تی روستایی اعلام آمادگی کرد و افزود: هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شعب پست بانک خراسان‌شمالی با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، گفت:‌ باید امکانات مورد نیاز روستاییان در حوزه خدمات بانکداری به صورت شایسته ارائه شود که پست بانک این آمادگی را داشته تا در این بخش و سایر بخش‌ها خدمات لازم را در اختیار روستاییان قرار دهد.

به گزارش فارس، خراسان‌شمالی با دارا بودن 843 هزار نفر جمعیت 850 روستا دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول