اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقه‌ نماز از طریق پرتال پست در منطقه 18 پستی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: روابط عمومی شرکت پست با همکاری شورای فرهنگی، مسابقه نماز را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و نماز، از طریق پورتال شرکت برگزار می‌کند.

مسابقه‌ نماز از طریق پرتال پست در منطقه 18 پستی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی منطقه 18 پستی، کلیه پرسنل شبکه پستی در سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت و سئوالات و پاسخنامه را از طریق پرتال دریافت و پاسخنامه آن را حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان به دفتر روابط‌عمومی ارسال کنند.

این گزارش حاکی است، شرکت‌کنندگان در این مسابقه علاوه بر بهره‌مندی از اجر معنوی از جوایز ارزشمند آن نیز برخوردار می‌شوند.

جوایز این مسابقه شامل: نفر اول سفر به مشهد مقدس، نفر دوم اهدای یک قلم قرآنی هوشمند (قرآن گویا) و نفر سوم بن کتاب به ارزش 300 هزار ریال می‌باشد.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را به آدرس خیابان دکتر بهشتی- بعد از بزرگراه مدرس- ساختمان شماره 267 – طبقه سوم- دفتر روابط عمومی، اداره ارتباطات و یا به آدرس الکترونیکی osabegheh@post.ir ارسال کنند.

قرعه‌کشی طی مراسمی با حضور کارکنان در نمازخانه برگزار می‌شود و منبع سئوالات مسابقه، کتاب "راز نماز " نوشته حجت‌‌الاسلام قرائتی می‌باشد.

همچنین شرکت‌کنندگان باید فرم مشخصات خود شامل، نام و نام خانوادگی، سمت، محل خدمت، شماره تماس را به‌منظور برقراری تماس و حتماً عبارت پاسخ مسابقه نماز را قید کنند. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول