اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره پست خراسان‌شمالی صورت گرفت

تحویل بیش از 156 هزار نامه مردمی به رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست خراسان‌شمالی گفت: در سفرهای دولت به این استان مجموعاً 156 هزار و 681 نامه مردمی توسط پست استان جمع آوری و تحویل ریاست جمهوری شده است.

تحویل بیش از 156 هزار نامه مردمی به رئیس جمهور

محمدرضا کاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در دور نخست سفر دولت به خراسان‌شمالی 44 هزار و 500 نامه مردمی، در دور دوم 84 هزار فقره و در دور سوم نیز 28 هزار و 181 نامه مردمی به رئیس جمهور، از سوی شرکت پست خراسان‌شمالی جمع‌آوری شد.

وی همچنین تعداد ایستگاه‌های مستقر در بجنورد برای جمع‌آوری مکاتبات مردمی را 35 ایستگاه عنوان کرد و افزود: طی دور اول 15 ایستگاه، در دور دوم سفر 14 ایستگاه و در دور سوم سفر دولت به این استان نیز شش ایستگاه استقرار یافت.

کاملی با اشاره به طرح‌های محقق شده در قالب سفرهای دولت در بخش پست خراسان‌شمالی اظهار داشت: بر همین اساس دو دستگاه کامیونت برای پست استان خریداری و همچنین یک دستگاه چاپ تمبر شخصی، هشت دستگاه ابطال تمبر و سه دستگاه وانت مزدا به این اداره‌کل اختصاص یافت.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها را سه میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد.

مدیرکل پست خراسان‌شمالی احداث ساختمان ستادی شرکت پست در استان را از اقدامات دولت در استان برشمرد و گفت: البته کار ساخت یا بهسازی ادارات پست شهرستان‌های این استان نیز در حال انجام است.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول