اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست شهرستان فردوس خبر داد

90 درصد منازل فردوس پلاک‌گذاری شدند/ تکمیل پروژه تا پایان تیرماه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان فردوس از نصب تعداد 9 هزار و 570 پلاک پستی بر درب منازل این شهرستان خبر داد.

90 درصد منازل فردوس پلاک‌گذاری شدند/ تکمیل پروژه تا پایان تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسن بخشایی عصر امروز در نشست هماهنگی برای پلاک‌گذاری در فردوس اظهار کرد: عملیات پلاک‌گذاری منازل شهرستان فردوس از سال گذشته آغاز شده و در این طرح تعداد 10 هزار و 570 پلاک پستی بر درب منازل شهرستان نصب می‌شود.

وی گفت: تاکنون تعداد 9 هزار و 570 پلاک پستی 10 رقمی و شماره پلاک شهرداری بر درب منازل شهرستان فردوس نصب شده است که یک‌هزار پلاک باقیمانده نیز تا یک‌ماه آینده نصب می‌شود.

رئیس اداره پست فردوس هزینه انجام شده برای نصب این تعداد پلاک پستی را مبلغ 22 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: طرح پلاک‌گذاری منازل شهرستان فردوس با همکاری شهرداری این شهرستان انجام و سبب تسریع در شناسایی مکان و توزیع مرسولات پستی می‌شود.

بخشایی همچنین از نصب تعداد 850 صندوق پستی درب منازل در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: با نصب صندوق‌های پستی بر درب منازل از گم شدن قبوض و یا خیس شدن روزنامه جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: متقاضیان صندوق‌ پستی می‌توانند با مراجعه به اداره پست و دادن نشانی در کوتاه‌ترین زمان از این خدمت بهر‌ه‌مند شوند.

رئیس اداره پست فردوس گفت: با هدف سرعت بخشیدن به کار ارباب رجوع و مکانیزه شدن امور، تعداد چهار باجه قبول پرداخت مالیات مشاغل خودرو در سطح شهرستان فردوس و اسلامیه راه‌اندازی شده است.

بخشایی افزود: رانندگان وانت، تاکسی و خودروهای سنگین که پیش از این برای پرداخت مالیات مشاغل خود به اداره دارایی مراجعه می‌کردند از این پس به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پرداخت مالیات مشاغل و دریافت صورت‌حساب دارایی خود اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول