اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب پست بانک استان اصفهان:

400 روستای جدید اصفهان از خدمات پست بانک بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب پست بانک استان اصفهان گفت: سهم استان اصفهان از 6 هزار دفتر روستایی 400 دفتر است که در آینده‌ای نزدیک در 400 روستای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

400 روستای جدید اصفهان از خدمات پست بانک بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پست بانک استان اصفهان، حمیدرضا علی کریمی اظهار داشت: حضور پست بانک در روستاها سبب افزایش رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی است و برنامه‌های پست بانک در سال جاری در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب با هدف محرومیت‌زدایی از روستاها با رونق و افزایش تولید ملی در این مناطق است.

وی از برنامه‌های آتی پست بانک را افزایش دفاتر روستایی از 10 هزار به 16 هزار دفتر در سطح کشور عنوان کرد و افزود: سهم استان اصفهان از این 6 هزار دفتر 400 دفتر است که انتظار داریم با تلاش و همکاری تمام مسئولان استانی در کم‌ترین زمان ممکن این دفاتر به بهره‌برداری برسد.

مدیر امور شعب پست بانک استان اصفهان از دیگر برنامه‌های سال جاری پست بانک استان را گسترش دفاتر شهری هم‌گام با افزایش دفاتر روستایی عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به استقبال از تأسیس این دفاتر انتظار داریم طی برنامه پنجم توسعه  تعداد دفاتر شهری پست بانک استان از 200 به 400 دفتر افزایش یابد که با این حساب تعداد دفاتر شهری و روستایی پست بانک در مجموع به یک ‌هزار و 400 دفتر می‌رسد.

وی در همین راستا ادامه داد: نکته حائز اهمیت آن است که با توجه به زیرساخت‌های آماده شده در تمامی این یک ‌هزار و 400 دفتر، خدمات بانکی به صورت (Online) ارائه می‌شود و پست بانک می‌تواند به عنوان بازوی توانمندی در حلقه اقتصادی شهر روستا عمل کند.

علی کریمی هم‌چنین افزود: پست بانک زیرساخت‌های لازم را برای ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی در روستاها مهیا کرده و این دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با کم‌ترین هزینه ممکن از این بستر استفاده کرده و به مردم روستاها خدمت‌رسانی کنند، همان‌گونه که هم‌اکنون نیز برخی از دستگاه‌ها این اقدام را اجرایی کرده‌اند و در حال ارائه خدمات خود از طریق این دفاتر به مردم در روستاها هستند.

وی گفت: مهم‌ترین رسالت پست بانک ارائه خدمات خرده بانکداری از طریق دفاتر روستایی است که در قالب اهدافی چون رونق تولید در بخش روستایی، تولید سرمایه و ایجاد زیربنای اقتصادی متوازن در روستاها دنبال می‌شود و در سال جاری هم‌چون سال گذشته به دنبال افزایش تفویض اختیارات به دفاتر پست بانک هستیم تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها رضایت مردم را بیش‌تر جلب کنیم.

مدیر امور شعب پست بانک استان اصفهان یکی از علل موفقیت پست بانک را خدمت به مردم مناطق محروم و روستایی و جلب اعتماد آنها دانست و اضافه کرد: پست بانک تنها بانکی است که توانسته است خدمات خود را در اقصی نقاط مناطق روستایی و محروم کشور که فاقد توجیه اقتصادی برای حضور شبکه بانکی است گسترش دهد و با ارائه این خدمات بانکی از صدها هزار مسافرت غیر ضروری روستاییان به شهرها به منظور دریافت این خدمات در طول سال جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول