اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره‌کل پست استان اصفهان خبر داد

اصفهان دومین استان ارائه دهنده خدمات پست لجستیک

خبرگزاری فارس: مدیر اداره‌کل پست استان اصفهان گفت: پس از استان قم، اصفهان دومین استان ارائه دهنده خدمات پست لجستیک برای کمک به تولید کنندگان در زمینه توزیع کالاهایشان است.

اصفهان دومین استان ارائه دهنده خدمات پست لجستیک

سیروس رضایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پست لجستیک اظهار داشت: اداره پست با در اختیار گذاشتن انبار برای تولید کنندگان، به آنان در زمینه توزیع کالاهایشان کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: متقاضیانی که درخواست کالای تولید کننده را دارند از طریق شبکه الکترونیکی، درخواست خود را به شرکت تولید کننده داده و شرکت درخواست داده شده را پردازش می‌کند.

مدیر اداره‌کل پست استان اصفهان گفت: پس از پردازش درخواست داده شده توسط شرکت، و دستور شرکت به پست، اداره پست از طریق الکترونیکی کالای مورد نظر را به متقاضی تحویل می‌دهد.

وی با اشاره به مزایای این پست بیان داشت: پست لجستیک در بیشتر کشورها وجود دارد و در این نوع پست، هم سرعت و هم هزینه کالا کاهش پیدا می‌کند.

رضایتی در ارتباط با شرکت‌های انجام دهنده این خدمات تصریح کرد: در اصفهان حدود پنج شرکت از طریق پست لجستیک کالاهای خود را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه مدت یک سال است که این سرویس در اصفهان وجود دارد اضافه کرد: در حال حاضر، استان‌های قم، فارس، اصفهان و آذربایجان‌شرقی ارائه دهنده این خدمات هستند.

مدیر اداره‌کل پست استان اصفهان در پایان اظهار داشت: استان قم نخستین استان در کشور است که این سرویس را ارائه می‌دهد و پس از آن استان اصفهان، دومین استان ارائه ‌دهنده این خدمت در کشور است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول