اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بزرگ سرمایه‌گذاری زیباکنار

100 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گیلان معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در 15 و 16 مهر در زیباکنار رشت خبر داد و گفت: 100 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گیلان در این همایش معرفی می‌شود.

100 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گیلان معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی همایش سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری گیلان مهم‌ترین رویداد اقتصادی سال جاری استان است.

وی افزود: این همایش فرصت مهمی برای سرمایه‌گذاری در گیلان به شمار می‌رود که با هدف ارتقای قدرت رقابت‌پذیر، تولید ثروت و رفاه و عدالت اجتماعی برگزار می‌شود.

استاندار گیلان، اذعان کرد: ستاد اجرایی و راهبردی این همایش با برنامه‌ریزی ویژه و احساس مسئولیت بالا و خاص در راستای برگزاری هر چه مطلوب این همایش اقدام لازم و ضروری را فراهم آورند تا مردم استان در آینده نتایج خوبی از این کار را ببینند.

وی از آماده بودن 100 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گیلان در بخش‌های مختلف برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این همایش خبر داد و گفت: بسترهای لازم برای معرفی واگذاری این طرح‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این همایش آماده شده و منابع غنی و ارزشمند موجود در گیلان مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان را افزایش داده است.

سعادتی معرفی و شناخت بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در سطح ملی، بین‌المللی و خارج از کشور را جزو اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: تلاش شده که تمام ظرفیت‌ها و مزیت‌های گیلان به نحو مطلوب و مثبت مطرح و انعکاس داده شود.

وی متذکر شد: سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی موجب رونق و توسعه اقتصادی استان و کشور می‌شود و مجموعه مدیریتی استان اراده کرده تا این همایش به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

تشکیل منظم جلسات کارگروه‌های چهار گانه و ستاد اجرایی همایش با استاندار به صورت هفتگی، تنظیم و رعایت زمان‌بندی برای پیشبرد کارهای همایش در کارگروه‌ها، اجرای برنامه‌های آموزشی برای مجریان همایش، فعال شدن در وزارت امور خارجه و تقویت نمایندگی آن در گیلان از جمله موارد بحث در جلسه مذکور بود.

همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در سطح بین‌المللی و کشوری، بررسی اعتبارات برپایی همایش، حضور موثر بانک‌ها و موسسات بیمه‌ای، تشکیل شهرک سرمایه‌گذاری، تشکیل نمایشگاه در جوار ساختمان همایش به منظور معرفی توانمندی‌های استان در بخش سرمایه گذاری، دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی همایش و ... از دیگر موضوعات مورد بحث و گفت‌وگو در جلسه مذکور بود که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول