اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

11 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند امضا شد

خبرگزاری فارس: 11 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ریالی 2 هزار و 379میلیارد ریال و 70 میلیون دلار ارزش ارزی، در منطقه آزاد اروند با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی امضا شد.

11 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سرپرست منطقه آزاد اروند ظهر امروز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه‌ها در سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به پتانسیل بالای منطقه برای جذب سرمایه‌گذاری اظهار کرد: امضای 11 تفاهم‌نامه سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند با دو سرمایه‌گذار ایرانی و یک سرمایه‌گذار چینی در راستای اهداف بلند توسعه شهر‌های آبادان و خرمشهر انجام شده است.

بهروز حسینی‌فر ادامه داد: پروژه تولید فولاد اسفنجی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان، مونتاژ خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس با اعتبار 70 میلیارد تومانی از اولین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند است.

سرپرست منطقه آزاد اروند در خصوص دیگر پروژه‌های امروز گفت: مونتاژ اتوبوس و میدل‌باس با 20 میلیون دلار اعتبار، هایبر مارکت با 18 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، تولید قطعات نفتی با حجم اعتبار 12 میلیارد تومانی از دیگر تفاهم‌نامه‌های منطقه آزاد اروند با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: تولید پارچه‌های بنر با حجم اعتباری 10 میلیون دلار، تولید ساندویچ پنل با اعتبار ارزی 20 میلیون دلار و تولید لامپ‌های خورشیدی با اعتبار 20 میلیون دلاری از دیگر تفاهم‌نامه‌های امروز منطقه آزاد اروند است.

حسینی‌فر اضافه کرد: تولید پوشاک با مارک بتیس با اعتبار بالغ بر 500 میلیون تومان، رستوران ژاپنی با حجم سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان و پیست کارتینگ با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند در آبادان و خرمشهر است.

این مقام مسئول در پایان گفت: تمایل به سرمایه‌گذاری در شهر‌های آبادان و خرمشهر در حال افزایش است و سعی ما برای ایجاد حداکثری استفاده از این ظرفیت است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول