اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 56 درصدی سرمایه‌گذاری در شهرک‎های صنعتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد رشد داشته است.

رشد 56 درصدی سرمایه‌گذاری در شهرک‎های صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا گنجی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرک‌های صنعتی این استان اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال جاری تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری رشد چشمگیری نسبت به گذشته داشته است.

وی افزود: طی چهار ماهه‌ نخست سال جاری 25 متقاضی سرمایه‌گذاری در این استان اقدامات لازم را برای انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی این استان انجام داده‌اند.

گنجی بیان داشت: بر این اساس میزان متقاضیان سرمایه‎گذاری در چهار ماهه‌ نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 56 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: از حیث مساحت واگذاری زمین به متقاضیان در چهار ماه نخست سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان با 120 درصد رشد مواجه هستیم.

گنجی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه شرایط حاکم بر اقتصاد کشور تصریح کرد: رهنمود اقتصاد مقاومتی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، راهبرد بخش صنعت برای مقابله با توطئه تحریم است که امیدوارم در این مقطع نیز همانند مقاطع حساس گذشته، سرافرازی نصیب ملت همیشه سرافراز ایران شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرایط امروز اقتصاد کشور شرایط ویژه‌ای است و آنچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای برون رفت از این شرایط نابسامان و فائق آمدن بر تحریم‌های دشمنان است.

گنجی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید با حمایت از تولید داخلی در زمینه‌های گوناگون و سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش اقتصاد کشور را متحول کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول