اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

صدور 30 فقره جواز با سرمایه‎گذاری 114 میلیارد تومان در گلستان/ با افت 60 درصد مواجه‎ایم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال جاری صدور 30 فقره جواز با سرمایه‎گذاری 114 میلیارد تومان در استان صورت گرفت که نسبت به سال گذشته افت 60 درصد را نشان می‌دهد.

صدور 30 فقره جواز با سرمایه‎گذاری 114 میلیارد تومان در گلستان/ با افت 60 درصد مواجه‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر فخرموحدی صبح امروز در سومین جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: افت استقبال سرمایه‎گذاری در گلستان به نسبت سال گذشته به دلیل محدودیت‎های بانکی در بخش صدور مجوزها بوده است.

وی با بیان اینکه متقاضی صدور جواز تاسیس در استان مشابه سال گذشته وجود داشته است خاطر نشان کرد: اما کسانی موفق به دریافت مجوز تاسیس شدند که با تمهیدات استان، این محدودیت‎ها برطرف شده بود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به طور کلی تسهیلات بانکی در بخش صنعت که بحث ایجادی را به دنبال دارد در این امر تاثیرگذار بوده است.

فخرموحدی چشم‎انداز استان در صدور پروانه‎های بهره‎برداری امسال را بهتر از سال گذشته عنوان کرد و متذکر شد: بیش از 60 درصد طرح‎های صنعتی به ارزش 100 میلیارد تومان در شهرک صنعتی بندرگز، کردکوی و ... در حال پیگیری است که در سال‎ جاری صدور پرونده‎ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‎گذاری تثبیت شده در پروانه‎های سال‎ جاری بیشتر از سال گذشته است تصریح کرد: به دلیل اعتباراتی که اواخر سال‎های 1389 و 1390 توسط کارگروه اشتغال استان به بخش صنعت اختصاص یافت و با جمیع اعتباراتی که توسط بانک‎ها به تعدادی از طرح‎ها تزریق شد این سرمایه‎گذاری در سال گذشته به بیش از 60 درصد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به چشم‎انداز صنعت در پایان سال 1390 اشاره کرد و گفت: رشد سرمایه‎گذاری و رشد جذب سرمایه‎گذار با توجه به دستورالعمل قبلی در گلستان کاهنده بوده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول