اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل‌ ‌آموزش و ‌پرورش فارس

مدیر جدید آموزش و پرورش لامرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ‌آموزش و پرورش فارس، ابراهیم صفری را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش لامرد معرفی کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش لامرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس ‌از لامرد، بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش لامرد در سالن اجتماعات شهید عامری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ زنده‌یاد حیاتی با حضور تاثیرگذار در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در تحقق طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش داشت.

محمدحسین روزیطلب گفت: با تلاش و کوشش فراوان مردم و مسئولان تمام زیرساخت‌های لازم به منظور عمران و آبادانی وسیع‌تر به ویژه در زمینه آموزش و پرورش در لامرد ایجاد شده است.

وی‌ در بخش دیگر از سخنانش به طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور اشاره‌ کرد و‌ بیان داشت: تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش از اصلی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است و باید تمام نیروهای حاضر در نهاد مقدس آموزش و پرورش، مانند رزمنده‌ای مجاهد در عرصه نبرد، برای تحقق این امر تلاش فراوان انجام دهند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: برای اینکه انقلاب اسلامی بیمه شود باید در نظام آموزش و پرورش تغییرات فراوان صورت گیرد.

در ادامه فرماندار لامرد نیز بیان کرد: یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش انسان‌سازی است که پس از آن انسان‌های صالح به وجود می‌آیند.

محمود صفری افزود: امروز، هر جامعه‌ای که به پویایی و تکامل رسیده است مدیون نهاد آموزش و پرورش است.

وی وجود پنج دانشگاه در لامرد را نشانه رشد بالای علمی این شهرستان دانست و بیان داشت: همکاری و تلاش همیشگی مردم و مسئولان شهرستان لامرد موجب پیشرفت و عمران همه‌جانبه به ویژه در عرصه علمی این شهرستان شده است.

در ادامه ابراهیم صفری مدیر جدید اداره آموزش و پرورش لامرد از وحدت و همدلی بیشتر میان تمام کارکنان این اداره خبر داد و تصریح کرد: با وحدت و همدلی تمام تلاش خود را در راستای تحقق بهتر تحول بینادین در نظام آموزش و پرورش که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، به کار می‌بندیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های شش ساله عبدالرضا راستی مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش لامرد که به کسوت باز نشستگی نائل آمده است، تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول