اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

ساخت 7 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی آمار مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان را 7 هزار و 490 واحد اعلام کرد.

ساخت 7 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم اظهار کرد: آمار مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی در حال حاضر 7 هزار و 490 واحد بوده که تا‌کنون از این تعداد، 3 هزار و 100 واحد به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: امسال سال بهره‌برداری طرح عظیم مسکن مهر است و برای تحقق این امر نیاز به عزم جدی مسئولان و دست‌اندرکاران این پروژه ملی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی دو تعاونی مسکن مهر عدالت درمیان و راهیان نور سرایان را از تعاونی‌های فعال و پرتلاش طرح مسکن مهر برشمرد و افزود: اتمام و بهره‌برداری به موقع پروژه‌ها، جدیت و پیگیری‌های مستمر تعاونی‌ها را می‌طلبد.

آسمانی‌مقدم اضافه کرد: متقاضیان و اعضای تعاونی‌های مسکن مهر می‌توانند با همکاری و واریز به موقع سهم آورده خود به عنوان بازوی توانمند تعاونی‌ها عمل کنند.

در این جلسه مدیرکل و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، مدیریت امور شعب بانک مسکن، کارشناسان استانداری، راه و شهرسازی، بانک ملی، تعاون، رفاه و امور اجتماعی، فرمانداری و مدیران عامل تعاونی مسکن مهر فوق حضور داشتند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول