اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

مشکلات مسکن مهر با شکوائیه رفع نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اگر مشکلات مسکن مهر با زبان شکوائیه بیان و مطرح شود، نمی‌توان به نتایج مطلوب دست یافت.

مشکلات مسکن مهر با شکوائیه رفع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نادر محمدزاده در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان آبیک در مسجد شهرک بعثت اظهار کرد: مشکلات مسکن مهر مربوط به مجریان و تعاونی‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسانی و موضوعات خاص شهرستان آبیک در حوزه بیمه و مالیات است که هر کدام دلایل و پاسخ‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: از شهرداری آبیک می‌خواهیم که نسبت به آماده‌سازی مسکن مهر این شهرستان اقدام کند چرا که احمد عجم استاندار استان قزوین نیز بر این مسئله تأکید داشته‌اند.

محمدزاده اضافه کرد: در رفع مشکلات مسکن مهر دولت حساسیت خاصی دارد که مسئولان استان قزوین نیز پیگیر این موضوع هستند و برنامه‌هایی را برای رفع مشکلات در دستور کار قرار داده‌اند.

مشکلات مسکن مهر به طور کلی در استان قزوین حل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه مشکلات مسکن مهر به طور کل در سطح استان قزوین رفع خواهد شد، افزود: زمانی که پروژه مسکن مهر در آبیک آغاز شد موضوع پرداخت 52 هزار بیمه وجود نداشت چرا که مشمول بیمه 2000 الی 3000 ریالی شهرداری می‌شدند و اینکه باید کارگران دارای کارت فنی مهارت باشند خبری نبود و پیمانکاران مجبور بودند کارگران عادی را به کار گیرند.

محمدزاده ادامه داد: در قبال پرداخت حق بیمه 52 هزار ریالی خدماتی ارائه نشده است و فقط طبق لیستی که ارائه شده خدمات لازم از سوی سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: تعاونی‌هایی که به مرحله فروش اقساطی یا فروش تدریجی رسیده‌اند، می‌توانند به جای فروش اقساطی از فروش تدریجی استفاده کنند و گام به گام طبق زمان‌بندی برای تعاونی‌ها کار تعریف شود که به نفع تعاونی‌ها است و جریمه نمی‌شوند، این درحالی است که اعضای تعاونی‌ها نیز تکلیفشان مشخص می‌شود که دیگر به تعاونی‌ها بدهکار نیستند.

محمدزاده در خاتمه هر گونه واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان را منوط به ارائه کارت تقسیط ذکر کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول