اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

پیشرفت 53 درصدی پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت بیش از 53 درصدی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در این استان هستیم.

پیشرفت 53 درصدی پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی شاهد پیشرفت فیزیکی 53.91 درصدی پروژه‌های مسکن مهر هستیم که امید است این رقم تا پایان سال به بیش از 80 درصد ارتقاء یابد.

وی افزود: 245 پروژه مسکن مهر آماده در استان وجود دارد که شامل بیش از 23 هزار و 269 واحد مسکن مهر می‌شود.

محبت‌خواه در ادامه با اشاره به جزئیات این پیشرفت ابراز داشت: این پیشرفت‌ها از مرحله نازک‌کاری به بعد محسوب می‌شود چرا که بنا به دستور وزارت هر کدام از مساکن مهر پس از اتمام مرحله اسکلت‌بندی مورد قبول است.

وی ادامه داد: در این زمینه در حال حاضر حدود 52.39 درصد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که این رقم مورد قبول مسئولان استانی و وزارت است.

محبت‌خواه، تصریح کرد: همچنین وجود بیش از 11 هزار و 953 واحد در مرحله سفت‌کاری حاکی از این قضیه است که آینده‌ای روشن برای پروژه‌های مسکن مهر در استان وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و قائم مقام وزیر در استان، در پایان ابراز داشت: در میان شهرستانی‌های آذربایجان‌غربی شهرستان سردشت با 11.34 درصد پیشرفت و شهرستان میاندوآب با حدود 80 درصد پیشرفت در امر مسکن مهر به ترتیب به عنوان ضعیف‌ترین و قوی‌ترین شهرستان شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول