اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

حل مشکلات مسکن مهر آبیک در اولویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: با نشست‌های متعدد به دنبال برطرف کردن مشکلات مسکن مهر این شهرستان هستیم.

حل مشکلات مسکن مهر آبیک در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان آبیک در مسجد شهرک بعثت (مسکن مهر) اظهار کرد: طی نشست‌های متعدد مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات مسکن مهر شهرستان آبیک را بررسی کرده‌اند و امروز نیز این نشست به منظور بازنگری و رسیدگی مجدد تشکیل شده تا بتوانیم مشکلات مسکن مهر را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری آبیک نباید به دلیل مطالبات از اداره کل راه و شهرسازی رفع مسئولیت کرده و کار آماده‌سازی مسکن مهر را متوقف کند.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: بیشتر تعاونی‌های مسکن مهر بر عملکرد اداره برق اعتراض دارند بنابراین مسئولان مربوطه باید با دستور ویژه‌ای نسبت به رفع این مشکل تدابیر لازم را بیاندیشند.

اعلایی ادامه داد: عدم وجود ناظرین سازمان نظام مهندسی استان قزوین، گلایه از مجریان، مسدود بودن سایت ثبت نام برای مسکن مهر، عدم نظارت در کیفیت مصالح ساختمانی، مشکل سند تعدادی از واحدها به دلیل داشتن معارض، عدم پیگیری پرونده‌های قضایی برخی از تعاونی‌ها و عدم تعیین و تکلیف بیمه و مالیات را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که اعضای تعاونی‌ها طی گزارشاتی به فرمانداری شهرستان آبیک ارسال داشته‌اند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: پایان قرارداد اجاره اعضای تعاونی‌ها، سود دوران مشارکت بانک مسکن، عدم جمع‌آوری مصالح موجود در فاز یک مسکن مهر از سوی مجریان واحدها که زیر نظر سازمان نظام مهندسی استان قزوین هستند و تأخیر در آماده‌سازی فاز یک مسکن مهر از سوی شهرداری از گزارشاتی بوده که از متقاضیان مسکن مهر به این فرمانداری ارسال کرده‌اند.

اعلایی اظهار کرد: اینکه اعضای برخی از تعاونی‌ها دوست دارند قوانین نظام بانکی به گونه‌ای تعبیه شود که ملاک عملشان قرار گیرد، امکان‌پذیر نیست بنابراین با توجه به اینکه مسئولان روحیه انتقادپذیری دارند از رؤسای هیئت مدیره‌های تعاونی‌های مسکن مهر می‌خواهیم به نکات مهم و ریز دقت بیشتری داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول