اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرمی

ضعف مالی پیمانکاران سبب رکود مسکن مهر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: ضعف مالی پیمانکاران تکمیل واحدهای مسکن مهر را با کندی مواجه کرده است.

ضعف مالی پیمانکاران سبب رکود مسکن مهر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر اجرا شده از سوی دولت گامی بلند در راستای محرومیت‌زدایی و خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد است که انتظار می‌رود با همکاری همه دست‌اندرکاران شیرینی این پروژه‌ها در کام ملت باشد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر از ابتدا مشخص و نسبت به همکاری با تعاونی‌های مسکن اقدام کرده‌اند، افزود: عدم تکمیل آورده شخصی از سوی متقاضیان، اجرای شیوه صنعتی‌سازی توسط کارفرما و مغایرت آن با نگرش متقاضیان و ضعف مالی پیمانکاران در تکمیل واحدها دلیل اصلی کندی عملیات احداث مسکن مهر گرمی است.

فرماندار گرمی در ادامه از افتتاح 70 واحد مسکن مهر این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: تعدادی از این واحدها برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و اداره بهزیستی گرمی منظور شده است.

صحرایی پیشرفت فیزیکی کل طرح مسکن مهر گرمی را نامناسب دانست و ابراز داشت: تاکنون تعاونی‌های عضو اتحادیه مسکن مهر گرمی دعوت فرمانداری این شهرستان را برای حضور در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر اجابت نکرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: برخی از تعاونی های مسکن مهر گرمی وجود خارجی ندارند و مسئولان دستگاه‌های اداری مربوطه باید جوابگو باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صحرایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: یک میلیارد و 130 میلیون ریال برای تسطیح و آماده‌سازی زمین پروژه مسکن مهر هزینه شده در حالی که اراضی اختصاص یافته به مسکن مهر کاملاً مسطح بوده و نیازی به تسطیح ندارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول