اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش وزیر شهرسازی به مسکن مهری‌‏ها

بیمه مسکن مهر در هر مترمربع به 52 هزار ریال کاهش یافت

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مسکن مهر استان سمنان، خبر خوشی برای مسکن مهری‏‌های کشور داشت و گفت: بیمه مسکن مهر در هر مترمربع به 52 هزار ریال کاهش یافت.

بیمه مسکن مهر در هر مترمربع به 52 هزار ریال کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی نیکزاد صبح امروز در ادامه بازدید از شهرستان‏‌های مختلف استان سمنان که با همراهی معاونان وزیر، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سمنان، فرماندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و شمار زیادی از مدیران اجرایی صورت گرفت، از واحدهای صنعتی‏‌ساز مسکن مهر در سمنان بازدید کرد.

وی با ورود به یکی از بلوک‏‌های مسکن مهر در سایت سمنان، روند اجرای طرح، کیفیت کار، مشکلات متقاضیان واحدهای مسکونی مهر، اعتراضات مردمی در زمینه بیمه و مالیات و تعامل با پیمانکاران را مورد بررسی قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی در همین زمینه دستور داد تا مشکلات موجود هر چه سریع‏تر با پیگیری رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان و مدیر امور شعب بانک مسکن استان و سایر نهادهای ذی‏ربط برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در نشستی تخصصی اظهار داشت: طبق مذاکراتی که انجام شده و توافق‏‌های به عمل آمده با مسئولان ذی‏ربط، ‌بیمه مسکن مهر برای هر مترمربع زیربنا در این واحدها در سراسر کشور به 52 هزار ریال کاهش یافت.

نیکزاد ادامه داد: دولت تسهیلات خوبی برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها اختصاص داده است و در همین زمینه، تسهیلات ساخت مسکن روستایی نیز پرداخت می‏‌شود.

وی تصریح کرد: بانک‏‌های عامل اجرای این طرح موظف شده‏‌اند تا تسهیلات 125 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد برای ساخت واحدهای مسکونی روستایی در کشور پرداخت کنند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از دیدار با مدیرعامل بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه موجود، کارمزد‌ تسهیلات مسکن مهر در استان‏‌های مختلف کشور بیش از چهار درصد نخواهد بود.

نیکزاد همچنین خواستار رفع مشکلات موجود در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن مهر در شهرستان‏‌های دامغان و شاهرود شد و گفت: بانک صادرات در این بخش نیز باید همچون بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تا سقف 25 میلیون تومان همراهی لازم را با وزارت راه و شهرسازی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین هنگام عزیمت به بیمارستان نوبنیاد سمنان برای بازدید از این طرح، از واحدهای مسکونی ساخته شده در حاشیه شهر سمنان و مصلای نماز جمعه این شهر که نیمه‌تمام است، دیدن کرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول