اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حاشیه‌های نشست استاندار خراسان جنوبی با ‌تعاونی‌های مسکن مهر

از انتقاد استاندار به حضور خبرنگاران تا دعوت گزینشی رسانه‌ها برای جلسات استانداری

خبرگزاری فارس: جلسه تعاونی‌های مسکن مهر خراسان جنوبی با حاشیه‌های جالبی همراه بود که مهم‌ترین آن انتقاد استاندار خراسان جنوبی از دعوت خبرنگاران در این جلسه بود.

از انتقاد استاندار به حضور خبرنگاران تا دعوت گزینشی رسانه‌ها برای جلسات استانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در جلسه تعاونی‌های مسکن مهر خراسان جنوبی که به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به منظور بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر برگزار شد به همه موارد به جز مشکلات تعاونی‌ها پرداخته شد.

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه که قرار بود طبق دعوتنامه ساعت 10:30 دقیقه صبح آغاز شود ساعت 11:30 وارد سالن اجتماعات استانداری شد و در این راستا جلسات استانداری که راس ساعت برگزار می‌شد با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز کرد.

البته استاندار در این مراسم از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل شرکت در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه مجبور به تاخیر در این مراسم شده است.

استاندار: حضور خبرنگاران در جلسات بررسی مشکلات ضرورتی ندارد

پس از یک ساعت تاخیر به وجود آمده در جلسه استاندار خراسان جنوبی حضور خبرنگاران را در جلسات بررسی مشکلات غیر ضروری دانست و افزود: مسئولان نباید همدیگر را جلوی خبرنگاران زیر سئوال برده و به چالش بکشند.

رشید گفت: دعواهای درون سازمانی باید بدون حضور جامعه خبری باشد چرا که خبرنگاران با شنیدن مشکلات، آنها را هر طور که باب میل خودشان است منعکس می‌کنند.

مردم نباید مشکلات مسکن مهر را بدانند

وی همچنین از رئیس روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی برای دعوت خبرنگاران در این جلسه انتقاد کرد و گفت: روابط عمومی استانداری توجیه نیست که خبرنگاران را در این جلسه دعوت کرده است.

در این جلسه استاندار خراسان جنوبی خواستار این بود هر چه زودتر به جلسه خاتمه دهد تا جامعه خبری از وجود برخی مشکلات که موجب نارضایتی مردم در بحث مسکن مهر است آگاه نشوند.

همچنین در این جلسه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از خبرنگاران خواست تا پوشش این جلسه را از طریق سایت خبری استانداری داشته باشند و خود خبر جلسه را منعکس نکنند.

دعوت گزینشی رسانه‌ها برای جلسات استانداری

به مانند چند روز اخیر برای جلسات استانداری از خبرگزاری فارس خراسان جنوبی دعوت نشده بود.

البته ناگفته نماند مدت‌هاست که در بیشتر جلسات خبرنگاران خاصی برای جلسات دعوت می‌شوند، گویا روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی این طریق را پیش گرفته که اخبار جلسات از طریق پورتال خبری استانداری در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

شاید مسئولان، خبرنگاران خراسان جنوبی را نامحرم مشکلات این استان می‌دانند اما باید بدانند رسالت اصلی خبرنگاران حل مشکلات مردم است و به قول معروف خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول