اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

هیچ یک از مسکن‌های مهر همدان حوزه انتظامی ندارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری همدان گفت: در محل مسکن‌های مهر استان همدان حوزه انتظامی دیده نشده است.

هیچ یک از مسکن‌های مهر همدان حوزه انتظامی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری صبح امروز در شورای مسکن مهر استان همدان اظهار کرد: تعهد استان همدان در پایان سال گذشته در راستای احداث مسکن مهر 23 هزار مسکن بود که بر اساس همگامی شکل گرفته در استان 24 هزار و 37 واحد مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از بهره‌برداری 23 هزار واحد مسکونی مهر جدید تا پایان سال جاری در استان خبر داد و ابراز کرد: با تحقق این آمار تا نیمه سال آینده پرونده مسکن مهر در استان همدان بسته خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه سهم شهرستان همدان در مسکن مهر سال جاری احداث 7 هزار و 800 واحد است، عنوان کرد: بر این اساس همدان بیشترین حجم مسکن را دارد که باید با کمک سیستم‌های بانکی و شرکت‌های خدمات‌رسان در راستای تحقق آن گام بردارد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین مکاتبه وزیر راه، استان همدان در امر احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر از رتبه 21 به رتبه 13 کشور و در شهرهای بالای 25 هزار نفر نیز از رتبه 26 به رتبه 16 کشوری نائل آمده است.

سامری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات سایت‌های مساکن مهر در استان همدان عنوان کرد: بیش از 3 هزار واحد مسکونی در شهرک مدنی همدان در حال ساخت است که با این وصف به طور قطع در بحث مراکز آموزشی مساکن مهر استان دچار چالش خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در هیچ مکان ساخت مسکن مهر در استان همدان حوزه انتظامی دیده نشده که با این وصف نیز بحث تأمین امنیت سایت‌های مختلف مسکن مهر در استان بحثی قابل تأمل است.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، فرمانداران و اعضای شورای مسکن مهر استان همدان به بیان تعهدات خود در راستای تحقق سهمیه‌های عنوان شده مسکن مهر و مشکلات موجود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول