اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 3 اقدام پلیسی در روز گذشته در قزوین خبر داد.

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، روز گذشته هنگام گشت‌زنی در آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این پژو مقدار 9 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در چند بسته که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: این مأموران در بازرسی یک دستگاه سواری پراید نیز در آزادراه قزوین ـ زنجان مقدار 950 گرم تریاک کشف و دو سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

جعفری‌نسب افزود: مأموران یگان امداد قزوین نیز هنگام گشت‌زنی در آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و در بازرسی از خودرو مقدار یک و نیم کیلوگرم ماده مخدر کراک کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این اقدام، مأموران این یگان، راننده و پنج سرنشین خودرو پراید را دستگیر کرده و تحقیقات از این افراد ادامه دارد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول