اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 3900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از 3هزار و 915 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

کشف 3900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم اکبری در نشست خبری که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا 160 نفر قاچاقچی مواد مخدر، 355 نفر حمل‌کننده مواد مخدر، یک ‌هزار و 149 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 328 نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در این ارتباط 39 باند قاچاق منهدم و 15 قبضه سلاح کشف شده است.

اکبری تصریح کرد: همچنین با تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی استان در این بازه زمانی 65 خودروی مصادره‌ای توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این مدت زمان 760 هزار و 223 عدد قرص روانگردان و 146 آمپول مواد مخدر کشف شد، گفت: یک‌ هزار و 592 نفر معتاد نیز در سطح استان جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: در این راستا میزان کشفیات به ویژه در پیش‌سازهای مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 221 درصد رشد دارد و نیز دستگیری توزیع‌کننده‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 10 درصد افزایش یاقته است.

اکبری خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی انهدام باند و شبکه‌های توزیع‌کننده مواد مخدر 50 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در تیرماه سال جاری نیروی انتظامی 834 کیلو و 165 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده است، گفت:‌ در این راستا هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر، 53 نفر حمل‌کننده، 139 نفر توزیع‌کننده و 86 نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه در 24 روز گذشته شش باند مواد مخدر منهدم شده است، افزود: همچنین دو قبضه سلاح کشف و 11 دستگاه خودرو توقیف شده است.

اکبری ادامه داد: در این مدت زمان یک‌هزار و 786 عدد قرص روان‌گردان و 138 عدد آمپول مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به تعداد معتادان جمع‌آوری شده در این بازه زمانی گفت: در تیر ماه سال جاری 249 نفر معتاد متجاهر و درمان‌گریز در سطح استان جمع‌آوری شده است که 139 نفر از آنها مربوط به ارومیه است.

اکبری خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در طول یک ماه گذشته 125 درصد نسبت مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد دارد، ادامه داد: در این بازه زمانی انهدام باند و شبکه های توزیع‌کننده مواد مخدر 50 درصد افزایش یافته است. 

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول