اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

22 باند مواد مخدر در لرستان کشف و منهدم شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف 22 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

22 باند مواد مخدر در لرستان کشف و منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده، گفت: هم‌چنین طی این مدت بیش از یک هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، نیز دستگیر شده و مقدار 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان، کشف شد.

وی هم‌چنین به جمع‌آوری 3 هزار معتاد از سطح لرستان، طی این مدت اشاره کرد و افزود: تعداد 259 معتاد پر خطر به اقامتگاه اجباری ترک اعتیاد منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، پاک‌سازی 40 نقطه آلوده لرستان، از افراد مزاحم، معتاد و مجرم و پلمپ 21 مغازه را از دیگر اقدامات این نیرو طی این مدت برشمرد.

غلامزاده هم‌چنین از دستگیری یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر طی هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: اعضای این باند که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از استان فارس به لرستان را داشتند دستگیر شدند.

وی افزود: از این باند 130 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول