اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

1040 گرم انواع موادمخدر کشف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 1040 گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر کشف شد.

1040 گرم انواع موادمخدر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میرزامراد پیرو در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، یک‌هزار و 40 گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

پیرو افزود: در این راستا 21 نفر از توزیع‌کنندگان موادمخدر هم از سوی پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه منشا بسیاری از ناهنجاری‌ها و چالش‌های خانواده‌های امروزی بحث اعتیاد و موادمخدر است، گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها و جنایت‌ها در مقوله مواد افیونی است.

پیرو خواستار جلب مشارکت مردمی و فرهنگ‌سازی در زمینه آثار و پیامدهای مخرب اعتیاد شد و تاکید کرد: باید با فرهنگ‌سازی و مشارکت دادن خانواده‌ها و ادارات متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ، عمق آثار منفی و خطرات و مضرات ماده مخدر برای همه افراد، اعم از خردسال و بزرگسال شناخته شود.

وی با تقدیر از دانشگاه پیام‌نور به‌خاطر برگزاری همایش بزرگ اعتیاد، خواستار تدوام چنین همایش‌هایی شد و خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و استفاده از کارشناسان پیشگیری از اعتیاد، می‌توانیم گام‌های موثری در رابطه با نابودی این بلای خانمان‌سوز برداریم.

برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت فرهنگیان با مقوله اعتیاد و مضرات آن، برپایی نمایشگاه آثار و علایم سوء‌مصرف موادمخدر در محل پارک شهر و نصب بنرهای هشداردهنده در سطح شهر، از جمله مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان سرپل‌ذهاب بود. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول