اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌‌شرقی خبر داد

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در تبریز / کشف 54 کیلوگرم تریاک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف 54 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 4 قاچاقچی در استان خبر داد.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در تبریز / کشف 54 کیلوگرم تریاک

حمیدعلی باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی گزارش واصله از منابع خبری مبنی بر فعالیت باندی در امر قاچاق کلان مواد مخدر در سطح استان، پس از بررسی صحت و سقم گزارش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از این رو به علت حساسیت موضوع مراتب در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

باغبان افزود: اکیپ‌های متشکله اقدامات لازم از قبیل شناسایی اعضای باند، امکانات خودرویی مورد استفاده و سایر اعضا را انجام دادند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: ماموران با استفاده از امکانات و شگردهای پلیسی سرکرده باند به نام "ح – گ" و سه نفر از اعضای باند را شناسایی کردند و مطلع شدند که آنها برای تهیه مواد مخدر از استان خارج شده‌اند.

باغبان افزود: سرکرده باند قصد داشت محموله مواد مخدر را از طریق خودروهای باری پوشش‌دار به این استان وارد کند که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس در راستای وظایف ذاتی خود و دستگیری سرکرده باند و اعضایش در قالب دو اکیپ با همکاری اکیپی از شهرستان هشترود نسبت به کنترل محور مواصلاتی اتوبان پیامبر اعظم اعزام شدند.

باغبان افزود: نهایتاً پس از اسقرار اکیپ‌ها در محل موردنظر نسبت به کنترل خودروهای مسیر به ویژه خودروهای موردنظر اقدام شد و پس از سعی و تلاش شش ساعته سرکرده باند را به همراه یکی از اعضای باند که با خودرویی به عنوان اسکورت همراه با کامیون حامل مواد مخدر در اتوبان پیامبر اعظم در حال حرکت بود، متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی اولیه به علت پیچیده بودن جاسازی موردی مشاهده نشد از این رو سرکرده باند موردنظر و اعضای مرتبط با آن به تعداد چهار نفر همگی به همراه خودروهای توقیفی به ستاد منتقل شدند و توسط اکیپ سگ موادیاب مورد بازرسی دقیق قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: نهایتاً در نتیجه بازرسی دو گونی مواد مخدر با 54 بسته حدوداً یک کیلویی که در زیر بار تجاری مواد اولیه متعلق به یک شرکت جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول