اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تعداد 120 مددجو

مددجویان کهگیلویه‌ای آموزش مبارزه با مواد مخدر می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه گفت: با حضور تعداد 120 مددجو، مددجویان کهگیلویه‌ای آموزش مبارزه با مواد مخدر می‌بینند.

مددجویان کهگیلویه‌ای آموزش مبارزه با مواد مخدر می‌بینند

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: میزان خطر و تهدید مواد افیونی و مخدر در زندگی بشر کمتر از تروریسم و سلاح‌های شیمیایی و میکروبی نیست.

وی افزود: مواد مخدر در مواردی به عنوان یک تهدید عمل‌کننده و فعال اما آرام و پنهان، حیات بشر را به نابودی کشانده و بیشتر از هر سلاح کشنده و غیرفعال عمل می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دهدشت با بیان اینکه مهم‌ترین آسیب اجتماعی کشور معضل مواد مخدر است، ابراز داشت: مواد مخدر هم از حیث تعداد افراد معتاد و هم از حیث پیچیدگی و رهایی از آن یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به انواع مواد مخدر گفت: مواد مخدر که به انواع گوناگون خشخاش، حشیش، کوکائین، دیازپا‌‌م‌های قوی، شیشه و کراک تقسیم شده‌ا‌ند از مرگبارترین مواد در دنیا هستند.

رحیمی‌نیا اعتیاد را معضل بزرگ جهان امروز و بلایی اجتماعی دانست و در این باره بیان داشت: معضل اعتیاد به آسیب‌هایی از جنبه‌های متعدد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، روانی، اخلاقی و حقوقی ختم می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در رابطه با خدمات کمیته امداد این شهرستان در این زمینه خاطرنشان کرد: یک دوره کلاس‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر با حضور 120 نفر از خانواده‌های تحت حمایت در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آشنایی خانواد‌ه‌های تحت پوشش‌ با مشکلات و معضلات مصرف مواد مخدر و آسیب‌هایی است که جوانان و جامعه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول