اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در سپاه ملایر:

مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده و این آسیب در بین تحصیل‌کرده‌های جامعه نیز در حال افزایش است.

مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، آیت قربانی‌فر بعد از ظهر امروز در همایش مبلغان شهرستان ملایر با توجه به اینکه مواد مخدر امروز از معضل به یک تهدید ملی تبدیل شده است، افزود: یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود جامعه به فساد کشیده شود بحث مواد مخدر است و امروز دشمن با هدف کم کردن اراده و از بین بردن هویت اسلامی جوانان در ترویج مصرف مواد مخدر در کشور تلاش کرده و این آفت بزرگ امروز کشور است.

وی مواد مخدر را از ریشه‌های جنگ نرم دشمن در کشورمان برشمرد و گفت: امروز مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده و این آسیب در بین تحصیل‌کرده‌های جامعه نیز در حال افزایش است و خانواده‌ها در معرض آسیب بزرگی قرار گرفته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در سپاه ناحیه ملایر به آمار تکان‌دهنده آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور و شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر طلاق‌ها، سرقت، قتل، جرایم منکراتی، آمار بالای زندانیان، مبتلایان به ایدز و جرایم عمومی ناشی از مواد مخدر است.

وی گفت: در این راستا روحانیون مبلغ باید از فضای مساجد و منبرها برای عدم استفاده مردم از این بلای خانمانسوز بهره گیرند.

وی بیان فتاوای مراجع تقلید در خصوص استعمال مواد مخدر برای مردم در ماه مبارک رمضان را از دیگر راهکارهای مناسب توسط روحانیون برشمرد و اظهار داشت: می‌توان در ماه رمضان از مساجد به عنوان کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول