اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

رشد 45 درصدی کشف مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب است گفت: میزان کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رشد 45 درصدی کشف مواد مخدر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته در حضور یک ماهه در استان بوشهر، وضعیت امنیتی، انتظامی این استان مطلوب و قابل قبول است.

وی افزود: بوشهر در مقایسه با دیگر استان‌های همجوار خود از نظر احساس امنیتی و رضایتمندی مردم در رتبه خوبی قرار دارد و مردم به پلیس نمره قبولی دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بخش گروگان‌گیری و سرقت مسلحانه و راهزنی آمار ما منفی است و از این جهت نیز وضعیت قابل قبولی داریم.

رشد 104 درصدی کشف سرقت خودرو

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به رشد قابل قبول کشفیات سرقت‌ها در استان بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون میزان کشفیات سرقت خودرو 104 درصد و کشف سرقت لوازم داخل خودرو نیز 10 درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده با بیان اینکه میزان کشفیات سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون 36 درصد افزایش یافته است بیان کرد: در این مدت شاهد افزایش 15 درصدی کشف موتورسیکلت‌های سرقتی و رشد 140 درصدی کشف احشام سرقتی بودیم.

وی گفت: در این مدت در کشف سرقت از منزل نیز 49 درصد، کشف سرقت از مغازه‌ها 67 درصد و کشف سرقت از اماکن نیز 213 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: به دلیل اینکه برخی سارقان در استان حضور ندارند شناسایی و دستگیری آنان زمان‌بر می‌شود.

افزایش 36 درصدی دستگیری معتادان در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 36 درصدی معتادان در استان بوشهر خبر داد و گفت: موضوع برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر به استان ابلاغ شده و در دستور کار پلیس نیز قرار گرفته است.

عباس‌زاده گفت: موضوعی که در بحث مواد مخدر موجب نارضایتی مردم شده همین خرده‌فروشان مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: در این مدت میزان کشف تجهیزان ماهواره‌ای در استان بوشهر با تلاش پلیس 90 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول