اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان:

‌کشفیات مواد مخدر در لرستان 80 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از افزایش 80 درصدی کشفیات مواد مخدر استان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

‌کشفیات مواد مخدر در لرستان 80 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: طی این مدت مقدار 726 کیلوگرم انواع مخدر از باندهای قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی دستگیری یک هزار و 350 نفر قاچاقچی و، انهدام 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، را از دیگر اقدامات این نیرو طی این مدت برشمرد و افزود: در این مدت همچنین سه هزار معتاد در سطح استان لرستان شناسایی و جمع‌آوری شدند که تعداد 265 نفر آنان به اقامتگاه ترک اعتیاد منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان، همچنین از، دستگیری اعضای یک باند مواد مخدر، در روز جاری خبر داد و گفت: این باند که به طور گسترده در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فعالیت داشت، سرانجام با انجام حدود سه ماه کار اطلاعاتی شناسایی و بامداد امروز به دام افتادند.

غلامزاده افزود: از این باند با انجام عملیات تعقیب و گریز مقدار، 128 کیلوگرم تریاک، که در داخل یک دستگاه خودرو سواری جاسازی شده بود، کشف شده و دراین رابطه دو نفر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول