اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری 119 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در بندرعباس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 358 کیلوگرم مواد مخدر در میناب و دستگیری 119 معتاد و خرده‌فروش مواد در بندرعباس طی روزهای اخیر خبر داد.

دستگیری 119 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا محمدی‌یگانه پیش از ظهر امروز در نشستی اظهار داشت: پلیس طی ماه جاری عملیات‌های متعددی را در استان اجرایی کرده است.

وی از دستگیری 119 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان بندرعباس طی تیر‌ماه امسال خبر داد و افزود: مأموران با انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی و اقدامات پلیسی در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در سطح شهرستان بندرعباس، 119 نفر از توزیع کنندگان، خرده‌فروشان و معتادان بلامکان را دستگیر کردند.

این فرمانده انتظامی همچنین از دستگیری 64 سارق، تعدادی اتباع غیر‌مجاز و 29 نفر عامل قاچاق کالا در شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران خبر داد.

محمدی‌یگانه افزود: مأموران انتظامی شهرستان در مدت یاد شده 47 دستگاه خودرو و 374 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند، همچنین 92 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و 92 دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره را کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس هرمزگان، مأموران انتظامی شهرستان در تیرماه سال جاری، 181 نفر را در خصوص سایر جرایم دستگیر کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 358 کیلو و 890 گرم حشیش و تریاک در میناب خبر داد و افزود: مأموران انتظامی مستقر در یکی از ایستگاه‌های بازرسی شهرستان میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد.

وی گفت: پس از تعقیب و گریز سرانجام قاچاقچیان خودرو را رها کردند که با تلاش ماموران یکی از آنها دستگیر شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول