اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مشاوره و هدایت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

پیشنهاد جذب نیروی متخصص در استخدام‌های سازمان فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر مشاوره و هدایت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از پیشنهاد جذب نیروی متخصص در علوم رفتاری و علوم تربیتی در استخدام‌های سازمان خبر داد.

پیشنهاد جذب نیروی متخصص در استخدام‌های سازمان فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جمشید اسعدی عصر یکشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بازنگری و تجدیدنظر دوره‌های آموزشی کارشناسان مشاوره، پیگیری حوزه مشاوره و هدایت شغلی - آموزشی سازمان با طرح موضوع اصلاح ساختار سازمانی مشاوره در جلسه شورای معاونان در آینده نزدیک اصلاح می‌شود.

وی همچنین از اصلاح نرم‌افزار رهگیری وضعیت اشتغال مهارت‌آموختگان در آینده نزدیک خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی منطقه‌ای حوزه مشاوره و هدایت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تشکیل چنین شورایی گامی ارزنده و چشم‌اندازی روشن در حوزه آموزش‌های مهارتی است که منجر به ایجاد اشتغال در کشور شده است.

حمیدرضا خانپور افزود: استقرار و توسعه حوزه مشاوره آموزشی در مراکز آموزشی ضروری است.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری جلسات شورای هماهنگی منطقه‌ای در حوزه مشاوره و هدایت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ارتقای سطح آگاهی و تجربه کارکنان واحد مشاوره است.

خانپور تصریح کرد: از دیگر مزایای شورای هماهنگی منطقه‌ای در حوزه مشاوره و هدایت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بررسی مشکلات در فرایند مشاوره و هدایت شغلی با توجه به ظرفیت اجرایی هر استان، بازنگری در دستورالعمل در شیوه‌نامه‌های موجود و در نهایت برنامه‌ریزی به منظور دستیابی مطلوب و به موقع به اهداف مندرج در سند برنامه اجرایی سالانه از دیگر مزایای این اقدام است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول