اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت

صدور 913 جواز تاسیس در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 913 جواز تاسیس در شهرستان زنجان صادر شده است.

صدور 913 جواز تاسیس در شهرستان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان صدور جواز تاسیس در شهرستان زنجان 61.8 درصد است که در این زمینه رتبه نخست استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در شهرستان زنجان بیش از 47 هزار میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سهم اشتغال شهرستان زنجان در استان 49.3 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه برای 28 هزار و 822 نفر در شهرستان زنجان فرصت شغلی ایجاد شده است، اضافه کرد: بیش از 18 هزار فرصت شغلی نیز از طریق صدور پروانه‌های بهره‌برداری ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زنجان قابلیت‌ها و مزیت‌های نسبی زیادی دارد، ادامه داد: در بخش کشاورزی این شهرستان قابلیت تولید بیش از 65 هزار تن انواع میوه را دارد.

معصومی با بیان اینکه شهرستان زنجان قابلیت و توان تولید بیش از 33 هزار تن شیر را در بخش دامی و تولیدات دامی دارد، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی شهرستان زنجان و توانایی جذب سرمایه‌گذار از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران در موقعیت حساسی قرار دارد، یادآور شد: در جنگ اقتصادی باید همچون دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سه محور اساسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: رونق تولید، ارتقا کیفیت و تقویت اصلاح الگوی مصرف این سه محور اساسی است.

وی به برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، تامین منابع مالی، تکمیل ظرفیت واحدها و توسعه شهرک‌ها و نواحی اشاره کرد و افزود: بهبود کیفیت محصولات، حمایت از ایجاد صنایع نوین و ابزارهای جدید برای تولید محصولات با کیفیت بالا و تقویت فرهنگ عمومی جامعه با هدف مصرف تولیدات داخلی از جمله اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به منظور تحقق شعار سال جاری به شمار می‌رود.

معصومی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی باید از محصولات کشور استفاده شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول