اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سمنان خبر داد:

صدور 15 فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در سال جاری، 15 فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در استان صادر شده است.

صدور 15 فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رحمت‏الله کاشی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 15 فقره جواز تاسیس صنایع کشاورزی در استان صادر شده که هشت فقره آن مربوط به صنایع تبدیلی باغی، تعداد دو فقره دام و طیور و پنج فقره مربوط به صنایع تبدیلی زراعی است.
کاشی افزود: با تاسیس این واحدها،111 نفر در صنایع باغی، 16 نفر در دام و طیور، 65 نفر در صنایع زراعی و در مجموع 192 نفر در سطح استان در این واحدها مشغول به کار می‏شوند.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: ظرفیت این واحدهای صنایع تبدیلی، 330 هزار و 320 تن است و این واحدها به 89 هزار و 241 تن مواد خام نیاز دارند.
وی سرمایه ثابت این واحدها را 155 هزار و 611 میلیون ریال و سرمایه در گردش آنها را 110 هزار و 176 میلیون ریال اعلام کرد.
کاشی گفت: همچنین در سال جاری، یک واحد صنایع تبدیلی زراعی موفق به دریافت پروانه بهره‏برداری شده و برای هشت نفر شغل ایجاد کرده است.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: سرمایه ثابت این واحد 9 میلیارد و 323 میلیون ریال، سرمایه در گردش آن 2 میلیارد و 265 میلیون ریال و ظرفیت آن 730 تن است.
وی یادآور شد: این واحد به 2 هزار و 790 تن مواد خام نیاز دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول