اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

زمین واحدهای صنعتی راکد گلستان پس گرفته می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان از فسخ قرارداد با واحدهای صنعتی راکد و بازپس‌گیری زمین در شهرک‎های صنعتی این استان خبر داد.

زمین واحدهای صنعتی راکد گلستان پس گرفته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان در حاشیه برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف و داوری اظهار داشت: طی چهار ماه اخیر، 9 قرارداد راکد در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان به ارزش 7 میلیارد و 116 میلیون ریال فسخ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان تصریح کرد: مساحت قراردادهای فسخ شده بالغ بر 39 هزار مترمربع است که پس از طی مراحل قانونی، قابلیت واگذاری به متقاضیان سرمایه‎گذاری جدید را خواهد داشت.

بیرودیان افزود: این اقدام در راستای ضرورت نظارت و کنترل دقیق و به موقع بر انجام تعهدات طرف‎های قرارداد صورت گرفته است.

این مسئول یادآور شد: از 28 پرونده بررسی شده در هیئت حل اختلاف و داوری در این مدت، 9 قرارداد فسخ، 11 قرارداد اعطا مهلت، هفت قرارداد رأی خاص و یک قرارداد نیز تجدید وقت انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ آرای صادره به طرف‌های قرارداد و نیز ارسال رونوشت آنها به شهرک‎ها و نواحی صنعتی، ضروری است سرپرستان شهرک‎های صنعتی نهایت دقت و کنترل لازم را به ویژه نسبت به مواردی که اعطا مهلت شدند داشته باشند تا در صورت عدم ایفای تعهدات، اقدام لازم برای فسخ قرارداد انجام شود.

بیرودیان گفت: وصول مطالبات معوقه واحدهای صنعتی یکی از اقدامات دیگری است که از سوی این شرکت به طور جدی پیگیری می‎شود که با تشکیل پنج جلسه کمیته وصول مطالبات، بخشی از مطالبات معوقه واحدهای صنعتی تعیین تکلیف شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان تاکید کرد: عامل و مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی برای پرداخت اقساط بدهی‎های خود، موجبات خدمت‎رسانی بهتر را برای سرمایه‎گذاران صنعتی فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی در شهرک‎های صنعتی استان متذکر شد: در اغلب شهرک‌ها و ناحیه‎های صنعتی خوزستان این آمادگی وجود دارد که زمین مورد نیاز به سرمایه‎گذاران واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان اذعان داشت: همه زیرساخت‎های لازم از جمله برق، گاز، آب، تصفیه‎خانه و جاده دسترسی در شهرک‎های صنعتی خوزستان ایجاد شده و هیچ مشکل و مانعی برای احداث واحدهای صنعتی و تولیدی وجود ندارد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول