اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال جاری صورت گرفت

صدور جواز تاسیس برای 437 طرح توسعه در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 9 ماه سال جاری مجوز تاسیس 437 طرح توسعه‌ای در استان زنجان صادر شده است.

صدور جواز تاسیس برای 437 طرح توسعه در زنجان
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان اشتغالزایی واحدهایی که مجوز تاسیس آن‌ها در 9 ماه سال جاری صادر شده است، 14 هزار 409 نفر عنوان شده است.
وی با اشاره به اینکه در 9 ماه سال جاری برای 279 طرح توسعه در شهرستان زنجان جواز تاسیس صادر شده است، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی این واحدها در شهرستان زنجان 8 هزار و 106 نفر پیش‌بینی شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحدها به منظور کسب جواز تاسیس در شهرستان زنجان 25 میلیارد و 98 میلیون و 531 هزار ریال است.
 وی با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری برای 18 طرح توسعه در شهرستان خدابنده با سرمایه 200 میلیون و 871 هزار ریال جواز تاسیس اعطا شده است، اضافه کرد: این طرح‌ها برای 391 نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.
فغفوری ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز جواز تاسیس 59 طرح توسعه در این مدت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صادر شده است که میزان سرمایه‌گذاری این واحدها در مجموع 4 میلیارد و 22 میلیون و 488 هزار ریال اعلام شده است.
وی افزود: میزان اشتغالزایی 59 طرح توسعه تاسیس شده در شهرستان ابهر در 9 ماه سال جاری 2 هزار 772 شغل پیش‌بینی می‌شود.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به شش طرح توسعه شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در طول 9 ماه سال جاری با یک میلیارد و 529 میلیون و 820 هزار ریال، جواز تاسیس کسب کرده‌اند.
وی یادآور شد: طرح‌های توسعه تاسیس شده در شهرستان ماهنشان برای 298 نفر اشتغال فراهم می‌کنند.
فغفوری با بیان اینکه در طول 9 ماه سال جاری برای هفت طرح توسعه در شهرستان ایجرود جواز تاسیس صادر شده است، اضافه کرد: این واحدها نیز برای 801 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های توسعه شهرستان ایجرود به منظور کسب جواز تاسیس 947 میلیون و 525 هزار ریال محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه 40 طرح توسعه نیز در شهرستان طارم در 9 ماه سال جاری جواز تاسیس کسب کرده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که این طرح‌ها برای 877 نفر اشتغال ایجاد کنند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های توسعه در شهرستان طارم به منظور کسب جواز تاسیس در طول 9 ماه سال جاری یک میلیارد و 340 میلیون و 153 هزار ریال اعلام کرد.
وی به صدور جواز تاسیس برای 28 طرح توسعه در شهرستان خرم‌دره توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در 9 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری به منظور کسب جواز تاسیس توسط این واحدها 4 میلیارد و 779 میلیون و 679 هزار ریال محاسبه شده است.
فغفوری تصریح کرد: میزان اشتغالزایی توسط  واحدهای تاسیس شده در شهرتان خرم‌دره در 9 ماه سال جاری یک هزار و 164 نفر پیش‌بینی می‌شود.
وی اظهار داشت: در مجموع در طول 9 ماه سال جاری 37 میلیارد و 919 میلیون و 67 هزار ریال به منظور کسب جواز تاسیس سرمایه‌گذاری شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در این مدت 81 واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: با افتتاح این واحدها برای 832 نفر فرصت اشتغال فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان در 9 ماه سال جاری با بهره‌برداری از 48 واحد برای 459 نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: 22 واحد نیز در شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسیده است، که 328 فرصت شغلی را ایجاد کرده‌اند.
فغفوری با بیان اینکه در طول 9 ماه سال جاری در شهرستان خدابنده پنج واحد، در ماهنشان یک واحد در ایجرود دو واحد و در خرم‌دره سه واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها توسعه استان زنجان روند روبه رشدی را طی می‌کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول