اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه:

بازاریابی، بزرگترین مشکل واحدهای صنعتی استان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بازاریابی و مسائل نقدینگی بزرگترین مشکل واحدهای صنعتی استان است.

بازاریابی، بزرگترین مشکل واحدهای صنعتی استان است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی در نشستی که به منظور امضای تفاهم‌نامه بین اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان با شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: امروز واحدهای صنعتی استان با مسائل و مشکلات عدیده روبرو هستند که صنعتگر به جای داشتن دغدغه تولید، به فکر بازاری برای فروش کالا است.

شاهمرادی تصریح کرد: در یک ارزیابی انجام گرفته از واحدهای صنعتی استان‌، بازاریابی و مسائل نقدینگی بزرگترین مشکلات شناخته شده است.

وی افزود: صنعتگران استان قادر به تولید کالا هستند اما چون بازار مناسب برای فروش پیدا نمی‌کنند لذا پیدا کردن بازار برای عرضه و فروش کالا دغدغه همیشگی آنها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم به رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی استان برسیم باید به موضوع بازاریابی به طور جدی توجه کنیم‌.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی باید تلاش کنند که تولید خود را بالا ببرند، ادامه داد: در کنار این واحدهای تولیدی باید کسانی قرار گیرند که وظیفه آنها تنها فراهم کردن بازار جدید برای این واحدها صنعتی است.

شاهمرادی در بخش دیگری از سخنانش به مرکز خدمات و فناوری کسب و کار بیستون اشاره کرد و گفت: این مرکز در حال حاضر 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در گرامیداشت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این مرکز که به صورت اجاره‌ای در اختیار مشاوران قرار خواهد گرفت به واحدهای صنعتی استان مشاوره خواهند داد و مشکلات پیش‌روی این واحدها حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از این مرکز با عنوان یک کلینیک صنعتی یاد کرد و خاطرنشان کرد: در این مرکز سرویس‌هایی چون بازاریابی‌، فروش، تبلیغات و...به واحدهای صنعتی ارائه می‌شود تا واحدهای صنعتی فقط به کار تولید بپردازند و واحدهای صنعتی در این عرصه قوی‌تر عمل کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با امضای این تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی باعث توانمندسازی بخش صنعتی در استان شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول