اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

4 برابر شدن صدور جوازهای تاسیس در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعداد جوازهای صادره در زنجان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 برابر شده است.

4 برابر شدن صدور جوازهای تاسیس در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری بعد از ظهر امروز در جلسه صنعت و معدن شهرستان زنجان با بیان اینکه میزان جوازهای تاسیس در شهرستان زنجان از آغاز سال‌ جاری افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: در حال حاضر 665 واحد صنعتی فعال در شهرستان زنجان وجود دارد.
وی تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال‌ جاری 104 جواز تاسیس برای شهرستان زنجان صادر شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد جوازهای تاسیس معتبر موجود تا پایان شهریور ماه در شهرستان زنجان را 943 عدد عنوان کرد.
فغفوری اذعان داشت: از محل این تعداد جواز صادره برای 36 هزار و 218 نفر اشتغالزایی شده است.
وی همچنین تعداد پروانه‌های بهره‌برداری موجود تا پایان شهریور ماه در شهرستان زنجان را 674 فقره عنوان کرد و افزود: از این محل نیز برای 17 هزار و 677 نفر اشتغالزایی شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین تعداد طرح‌های صنعتی مهم در دست اجرای بالای 40 درصد را در شهرستان زنجان 17 مورد اعلام کرد و افزود: از این محل برای 7 هزار و 102 نفر در شهرستان زنجان اشتغال ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان زنجان باید با همکاری‌های لازم اقدامات را در زمینه جذب سرمایه‌گذار انجام دهند، ادامه داد: انتخاب زمین و واگذاری آن به شهرک‌های صنعتی موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.
فغفوری تصریح کرد: در صورتی که زمین مناسبی در اختیار شهرک‌های صنعتی و به تبع آن در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد، همین امر موجب ورود سرمایه چند برابری به استان و شهرستان‌های تابعه می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان زنجان در موقعیت مناسبی از نظر سرمایه‌گذاری قرار دارد، افزود: در صورتی که از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود، اقتصاد شهرستان رشد بسیاری می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول