اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

صدور جواز تاسیس واحد‌های صنعتی به خانه صنعت، معدن و تجارت سپرده شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در راستای برون‌سپاری امور به تشکل‌های تخصصی، صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی تا مرحله امضای نهایی به خانه صنعت، معدن و تجارت استان واگذار می‌گردد.

صدور جواز تاسیس واحد‌های صنعتی به خانه صنعت، معدن و تجارت سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده در دیدار با اعضای هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت، این هیئت را ترکیب افراد و چهره‌های سرشناس و موفق عرصه تولید استان دانست و افزود: این مکان به عنوان یک پیوند مبارک در این حوزه صنعت، باید نگاه استانی داشته باشد و حوزه عملکرد و فعالیت خود را به سراسر استان گسترش دهد.

وی با بیان اینکه باید در هر جای استان که کالایی تولید یا خدمتی عرضه می‌گردد، حضور مؤثر و مقتدر حوزه صنعت، معدن و تجارت درک شود، گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت مکمل و مدد‌‌رسان این سازمان در انجام ماموریت‌ها و رسالت سازمانی بوده و مرکز هماهنگی و هم‌افزایی است.

وی با اشاره به اینکه در بحث برون‌سپاری امور، اولویت با خانه صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: در نظر داریم تمام فرآیندهای صدور جواز تاسیس صنعتی،‌ تا مرحله امضای نهایی به این تشکل واگذار شود.

صفرزاده گفت: با توجه به وجود معادن غنی در استان، شتاب توسعه صنعت با نگاه ویژه به صنایع معدنی میسر می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ضمن تقدیر و تشکر از اولین‌ها و پیشکسوتان تولید، تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان را از بزرگان این حوزه دانست و افزود: هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت با جدیت و تلاش در جهت رفع دغدغه‌ها و نیل به خواست‌های به حق بخش تولید در برخورد با چالش‌ها برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول