اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی 6 ‌ساله دولت نهم و دهم انجام شد:

صدور 55 درصد جوازهای تاسیس صنعتی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان گلستان گفت: 55 درصد جوازهای تاسیس صنعتی کل این استان در طی شش ساله دولت نهم و دهم صادر شده است.

صدور 55 درصد جوازهای تاسیس صنعتی گلستان
ناصر فخرموحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: 28 درصد جوازهای تاسیس صادره صنعتی گلستان از ابتدای تشکیل شدن استان تا قبل از دولت نهم و 17 درصد مابقی تا قبل از تشکیل شدن استان گلستان صادر شده بود.
وی تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم و دهم 3 هزار و 437 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان گلستان صادر شده است.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گلستان گفت: این در حالی است تا زمان تشکیل استان گلستان فقط ‌هزار و 82 فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده بود و از زمان استان شدن گلستان تا ابتدای دولت نهم نیز ‌هزار و 734 فقره از این جوازها در استان صادر شده بود.
فخرموحدی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این تعداد جواز صادر شده صنعتی در طی دولت نهم و دهم در استان به میزان 91 هزار و 441 میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: تنها یک هزار و 400 میلیارد ریال تا قبل از استان شدن گلستان و 17 هزار و 511 میلیارد ریال از زمان استان شدن گلستان تا ابتدای دولت نهم در این استان سرمایه‌‌گذاری صنعتی بابت صدور جواز تاسیس صنعتی صورت گرفته بود.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گلستان گفت: میزان اشتغال ایجاد شده براساس جواز تاسیس صنعتی صادر شده در طی دولت نهم و دهم تعداد 98 هزار و 197 نفر بوده است.
فخرموحدی تاکید کرد: این در حالی است که تا تشکیل استان شدن گلستان تنها 24 هزار و 752 نفر در طرح‌های صنعتی ایجاد اشتغال صورت گرفته بود و از زمان استان شدن گلستان تا قبل از دولت نهم براساس جواز تاسیس صنعتی صادر شده 45 هزار و 36 نفر مشغول به کار شدند.
وی اضافه کرد: در طی دولت‌های نهم و دهم 592 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 6 هزار و 885 میلیارد ریال و اشتغال 7 هزار و 588 نفر در سطح استان صادر شده است.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گلستان اظهار داشت: این در حالی است که تا تشکیل استان شدن گلستان 359 پروانه بهره‌برداری صنعتی با 287 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال 7 هزار و 414 نفر در سطح استان صادر شده بود.
فخرموحدی افزود: از زمان استان شدن گلستان تا قبل از دولت نهم 352 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با یک هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال 5 هزار و 932 نفر در سطح استان صادر شده بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول