اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان خبر داد

استقبال واحدهای صنعتی زنجان برای نصب سیستم پایش لحظه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: استقبال واحدهای صنعتی برای نصب سیستم پایش لحظه‌ای در زنجان مطلوب است.

استقبال واحدهای صنعتی زنجان برای نصب سیستم پایش لحظه‌ای

سعید محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سیستم پایش لحظه‌ای در واحدهای مختلف استان زنجان نصب شده است.

وی با بیان اینکه از این سیستم برای کنترل آلودگی کارخانجات و واحدهای تولیدی استفاده می‌شود، افزود: در حال حاضر این سیستم در شرکت سرب و روی زنجان فعال است.

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه برخی واحدهای استان زنجان در حال نصب سیستم پایش لحظه‌ای هستند، افزود: برخی واحدها نیز در حال انعقاد تفاهم‌نامه برای نصب این سیستم هستند.

وی با بیان اینکه با نصب این سیستم میزان آلایندگی واحدهای صنعتی به صورت مستمر به صورت آنلاین پایش می‌شود، خاطرنشان کرد: کنترل آلودگی از اهداف اجرای این سیستم است.

محمدی بر ضرورت نصب سیستم پایش لحظه‌ای در همه واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: با نصب این سیستم کارشناسان محیط زیست می‌توانند هر لحظه میزان آلودگی واحدها را ملاحظه کنند.

وی با بیان اینکه با نصب این سیستم امکان پایش لحظه‌ای به صورت آنلاین می‌شود، خاطرنشان کرد: هر لحظه پایش آلودگی از طریق این سیستم صورت می‌گیرد.

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به استقبال واحدها برای استفاده از این سیستم تصریح کرد: واحدهای صنعتی استان از اجرای این طرح استقبال می‌کنند.

وی هزینه نصب این سیستم را 100 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد و افزود: به دلیل بالا بودن این هزینه برخی واحدهای صنعتی برای نصب این سیستم با مشکلاتی مواجه هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول