اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

صدور 2000 جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور 2 هزار و 700 جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

صدور 2000 جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان بوشهر

اسماعیل مرحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی از صدور 2 هزار و 700 جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با صدور مجوز واحدهای صنعتی و آغاز فعالیت آنان شاهد ایجاد اشتغال و تولید بیشتر در سطح استان هستیم.

مرحمتی گفت: میزان سرمایه‌گذاری این تعداد واحد صنعتی 423 هزار میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی 68 هزار نفر اشتغال نیز برای این طرح‌ها داشتیم.

وی با اشاره به مصوبات سه سفر هیئت دولت در بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: به طور کلی 42 مصوبه و تفاهمنامه در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی در سه سفر دولت به استان بوشهر منعقد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: از این تعداد 26 مصوبه و تفاهمنامه در حوزه بازرگانی و 16 مصوبه در حوزه صنعت و معدن بوده است.

وی گفت: در حوزه بازرگانی به طور کلی 26 مصوبه و تفاهمنامه مشاغل بوده است که از دور اول سفر هیئت دولت 4 بند تفاهمنامه 100 درصد اجرایی شده است.

مرحمتی اضافه کرد: در دور دوم سفر در مجموع 14 مصوبه داشته‌ایم که به طور متوسط 80 الی 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: در دور سوم سفر نیز 8 مصوبه داشته‌ایم که به طور متوسط 15 الی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مرحمتی گفت: در حوزه صنعت و معدن به طور کلی 16 مصوبه ابلاغ شد که از دور اول سفر تعداد 3 مصوبه آن 100 درصد اجرایی شده ولی برای اختصاص 300 میلیون دلار در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: در دور دوم سفر 8 طرح مطالعه و امکان‌سنجی و 5 طرح بزرگ داشتیم که با تلاش و پیگیری صورت گرفته این طرح‌‌ها 100 درصد اجرایی شده است.

مرحمتی یادآور شد: در دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به بوشهر نیز در مجموع پنج مصوبه صورت گرفت که یکی از مهم‌ترین طرح‌ها مطالعه طرح ماشین‌سازی مدرن برای اجرا در سال‌های آینده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول