اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

فرمایش‌های رهبری سرلوحه مدیریت‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: فرمایش‌ها و راهکارهای مدیریتی مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام باید سرلوحه مدیریت‌ها قرار گیرد.

فرمایش‌های رهبری سرلوحه مدیریت‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت ظهر امروز در جمع فعالان سیاسی این شهرستان با اشاره به دیدار کارگزاران با مقام معظم رهبری خواستار سرلوحه قراردادن راهکارهای مدیریتی رهبری برای پیشرفت کشور شد و افزود: تبیین شرایط جهان و کشور از سوی معظم‌له در یک نکته کلیدی باید مورد توجه تمام فعالان سیاسی و مدیریتی کشور قرار گیرد و آن این است که آرمان‌گرایی توأم با واقع‌بینی شرط عبور موفق از گردنه‌های سخت است.

فرماندار شفت ادامه داد: جوانان انقلابی باید بیش از گذشته مسیر حرکت‌ها، گفتارها و نوشتارهای خود را به طرف ترکیب آرمان‌خواهی و آرمان‌گرایی با واقع‌بینی تنظیم کنند.

به گفته وی، زمانی که رهبری گفتمان حرکت ملت ایران را بسیار زیبا در تعبیر مجاهدانه در یک چارچوب تدبیر شده بیان می‌کنند بر همگان به ویژه فعالان عرصه مدیریتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که راه را با این نگاه طی کنند.

شفیعی‌ثابت اذعان کرد: باید این بینش و دستورالعمل را در تمام ابعاد مدنظر قرار دهیم و به طور مثال اگر قرار است یک شهرستان، اداره و مجموعه فرهنگی را مدیریت کنیم و یا به نقد مسائل کشور بپردازیم و مطالبات را اعلام کنیم، باید فرمایش‌های مقام معظم رهبری را ملاک گفتار و کردارمان قرار دهیم و وقتی آرمان‌ها را به صورت منطقی و متین دنبال کنیم مردم نیز با ما همراه می‌شوند.

وی سرلوحه قرار دادن وحدت، عدم تخریب، همگرایی به طرف آرمان‌ها در کارها را مهم دانست و پرهیز از تشویش اذهان عمومی و طرح مسائل پوچ و دشمن شادکن را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آینده ملت ایران با رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای بسیار روشن، مستقل و الگو در جهان خواهد بود و نشانه‌های آن در دهه‌های اخیر کاملاً نمایان است. 

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول