اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

فرمایشات رهبرانقلاب راهگشا بوده و نویدبخش روزهای خوش آینده است

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برهه‌های حساس تاریخی برای همه ملت ایران صرف‌نظر از سبک، مرام و اندیشه راهگشا بوده و نوید روزهای خوش را داده است.

فرمایشات رهبرانقلاب راهگشا بوده و نویدبخش روزهای خوش آینده است

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرکارگزاران و تصمیم‌سازان نظام اعم از قوه قضاییه، مجریه و مقننه با ایشان، بیشتر از هر مسئله دیگری به لزوم اتحاد و یکدلی بین سران سه قوه تاکید کردند.

وی تصریح کرد: ایشان در این نشست مثل سایر دیدارها بر اهمیت تعامل و همبستگی سران نظام تاکید کردند و تصریح کردند که صحیح نیست مقامات در رسانه‌ها همدیگر را تخریب کنند بلکه در شرایط حساس کنونی باید بیش از پیش برای عمیق‌کردن ریشه‌های اتحاد تلاش کنیم.

بت‌کلیا با بیان اینکه همدلی ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان است، ادامه داد: مدعیان دروغین دموکراسی امروز از هر وسیله حتی نظامی برای تاختن به سایر کشورها حداکثر استفاده را می‌برند، بر این‌ اساس ملت ایران باید ثابت کنند با هم بوده و مانند دژی مستحکم مقابل تهدیدها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه برای خنثی‌کردن آثار منفی تحریم اوامر و پیشنهادهای مختلف داشته‌اند لیکن باید این دستورات فصل‌الخطاب قرار گرفته و در شرایط کنونی کشور به کار بسته شود.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیانات دلنشین و رهنمودهای ایشان در همه برهه‌های حساس تاریخی برای همه ملت ایران صرف‌نظر از سبک، مرام و اندیشه راهگشا بوده و نوید روزهای خوش را داده است، بنابراین اکنون هم باید در راستای جامه عمل پوشاندن به این رهنمودها گام برداریم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول