اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

رشد کشاورزی در استان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به استان کرمانشاه به رشد کشاورزی استان تاکید داشتند.

رشد کشاورزی در استان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما در نشست با مدیران جهاد کشاورزی استان در آغاز هفته جهاد کشاورزی، بیان داشت: دولت باید از کشاورزان حمایت همه‌جانبه داشته باشد و کشاورزان باید از تولید خود و فروش آن از طرف دولت اطمینان داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره کشاورزی استان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به استان کرمانشاه به رشد کشاورزی استان تاکید و به علمی بودن این بخش توجه بسیار داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: کشاورزان باید با علم روز پیش روند و اقدامات سنتی گذشته نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

علما تاکید کرد: در این راه دولت و ارگان‌های دولتی، مانند جهاد کشاورزی سهم زیادی دارند و باید علم و تجهیزات جدید را با تسهیلات مناسب در اختیار کشاورزان قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما نباید به تولیدات خاصی، مانند گندم اکتفا کنیم، بلکه به تولیدات سود‌آور دیگر کشاورزی، مانند کشت زعفران که در استان جواب داده است نیز بپردازیم و در بخش‌های مختلف کشاورزی به موفقیتی‌های بیشتری برسیم.

انتهای پیام/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول