اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بانک اطلاعات شهدای کرمان:

سایت شهیدستان لبیک به فرمایش رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر بانک اطلاعات شهدای کرمان گفت: این سایت لبیکی به فرمان رهبری است که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست".

سایت شهیدستان لبیک به فرمایش رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی اسدی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سایت "شهیدستان" اظهار داشت: این سایت به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و بسط و نشر داده‌های شهدای استان کرمان در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به هزینه‌های بالا در حوزه نشر مکتوب افزود: دامنه انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت این حوزه پایین است و اطلاعات بعضی از شهدای خاص در فضای مکتوب انتشار می‌یابد.

اسدی از انتقال اطلاعات شهدای استان کرمان موجود در بانک بنیاد شهید و امور ایثارگران به سایت شهیدستان خبر داد و بیان داشت: در فاز نخست سایت شهیدستان اطلاعات پایه شهدا ارائه شد.

وی تصریح کرد: فاز دوم سایت شهیدستان نیز شامل اطلاعات کامل شهدای شهرستان کرمان و دسته‌بندی شهدا در سه حوزه عملیات‌ها، رسته‌ها و شهرستان‌ها است.

اسدی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به گلزارهای شهدای شهرستان کرمان در سایت شهیدستان تفکیک شده است، اذعان داشت: همچنین اطلاعات تکمیلی شهدای بافت نیز در سایت قرار داده شده و اطلاعات شهدای بردسیر، بم و جیرفت در حال تکمیل است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب خانواده معظم شهدا از سایت شهیدستان اظهار داشت: این خانواده‌ها با شهیدستان ارتباط برقرار کرده‌اند و بخش‌هایی از اطلاعات شهدای خود شامل عکس و وصیتنامه را در اختیار سایت قرار داده‌اند.

اسدی بیان داشت: اطلاعات مربوط به شهدای نهادهای مختلف نیز تفکیک می‌شود و لینک این اطلاعات در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی این مجموعه‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم سایت شهیدستان ایده‌ای است که از سوی شهدا ارائه شد.

اسدی با قدردانی از همکاری کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با دست‌اندرکاران سایت شهیدستان ابراز داشت: شهیدستان لبیکی به فرمان رهبری است که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست".

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول